Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Aangezien mijn oude PC met pensioen is gegaan en de GPU de geest heeft gegeven, is het tijd voor een nieuwe start. Mijn doel is om (de nieuwste) games op 1440p 60fps te kunnen draaien en adobe programma's zoals photoshop, illustrator en lightroom.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De PC zal ik zelf in elkaar zetten en mijn budget is maximaal 1200 euro met daarin rekening gehouden dat de PSU mogelijk vervangen zal moeten zijn. Het liefst zit ik rond mijn huidige budget van de 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De huidige opstelling heb ik al vast gemaakt, daarin rekening gehouden met de al aanwezige PSU. Deze PSU zou voldoende moeten zijn (als ik de verschillende calculators kan geloven).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC mag best een beetje geluid maken maar zeker niet duidelijk hoorbaar, ik gebruik meestal een koptelefoon dus geluid is geen pré.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Wat is jullie mening over mijn plan/build en is de huidige PSU voldoende? Moet ik nog rekening houden met dingen binnen deze build of zijn er andere wijzigingen die handiger zouden zijn?
Aangezien mijn oude PC met pensioen is gegaan en de GPU de geest heeft gegeven, is het tijd voor een nieuwe start. Mijn doel is om (de nieuwste) games op 1440p 60fps te kunnen draaien en adobe programma's zoals photoshop, illustrator en lightroom.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De PC zal ik zelf in elkaar zetten en mijn budget is maximaal 1200 euro met daarin rekening gehouden dat de PSU mogelijk vervangen zal moeten zijn. Het liefst zit ik rond mijn huidige budget van de 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 8 500W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De huidige opstelling heb ik al vast gemaakt, daarin rekening gehouden met de al aanwezige PSU. Deze PSU zou voldoende moeten zijn (als ik de verschillende calculators kan geloven).
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 204,50 | € 204,50 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Nitro+ Radeon RX 5700 XT | € 487,- | € 487,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define S | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 124,63 | € 124,63 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.025,93 | ||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC mag best een beetje geluid maken maar zeker niet duidelijk hoorbaar, ik gebruik meestal een koptelefoon dus geluid is geen pré.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Wat is jullie mening over mijn plan/build en is de huidige PSU voldoende? Moet ik nog rekening houden met dingen binnen deze build of zijn er andere wijzigingen die handiger zouden zijn?