PC upgrade

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JanisH
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-07-2024
Ik zoek een?
Op kort termijn zou ik mijn PC willen upgrade. Ik speel verschillende spellen op mijn PC en sommige runnen niet meer smooth (PUBG, COD,..).
Het is niet hoogdringend en er kan enkele maanden gewacht worden, maar ik wou al even horen wat jullie gedacht is en/of upgraden wel degelijk de moeite is met deze setup..

Wat is je budget?
Niet echt een limiet.. Mag rond de 600 - 800 euro zijn indien nodig

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i5-6500 Boxed€ 224,93€ 224,93
1MoederbordenGigabyte GA-B150-HD3P€ 124,-€ 124,-
1VideokaartenAMD Radeon RX 480 8GB€ 0,-€ 0,-
1BehuizingenFractal Design Define S€ 69,90€ 69,90
1MonitorenAcer G276HL (UM.HG6EE.G01) Zwart€ 0,-€ 0,-
1Solid state drivesCrucial MX300 2,5" 525GB€ 145,90€ 145,90
1Solid state drivesCrucial MX500 2,5" 250GB€ 44,-€ 44,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 608,73

[ Voor 4% gewijzigd door JanisH op 29-10-2019 17:28 ]

Alle reacties

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08-2025

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze. Niemand is geboren met die kennis; neem andere topics door, kijk naar de BBG en lees reviews. Zo leer je er zelf ook het meeste van.
Even een citaatje uit het CAA beleid, het is en blijft de bedoeling zelf met een voorstel te komen anders kun je niet geholpen worden, toch?

Op zo'n algemene vraag is geen zinnig antwoord te geven, ik kan wel zeggen 'je hebt een 3700X met 5700XT nodig bleblable' maar daar heb je niks aan.

Op zijn beurt kunnen wij je niet echt lekker helpen als we een hoop informatie nog niet hebben.
Wat wil je bereiken? Wat vind je dat je nu te kort komt?
Wat is je schermresolutie en refreshrate? Deze zijn erg belangrijk voor gpu keuze nl.

Kortom: hoe vollediger hoe beter!

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.