Aangezien ik een Thunderbird wil kopen, moet er ook een nieuw bord komen. Nu zit ik me af te vragen of er een goed socket A bord bestaat dat zowel SDRAM als DDR aankan, zodat ik binnenkort niet weer een nieuw bord hoef te kopen als ik over wil stappen naar DDR geheugen. Iemand enig idee?
Verwijderd
ik zou gewoon meteen voor DDR gaan, 256MB DDR kost je op dit moment maar 125 piek en das even veel als SDRAM. Dan kun je meteen een DDR bord kopen. Ik kan je de EPoX 8K7A(+) aanraden een erg geod, snel, stabiel en mega overclockbaar bord
Mocht je toch na eventuele adviezen nog steeds zo'n DDR/SDRAM mobo willen hebben. Neem dan absoluut geen ASUS A7A266, daar zit een ALi MAGiK chipset op, en de zuigt hard.
Mmm, dat had ik ook wel bedacht, maar ik heb een paar weken geleden net een 256 mb PC133 dimm gekocht. Jammer genoeg is mijn P3 mobo ermee genokt nu. Voor die lullige P3 500 ga ik geen nieuw bord meer kopen, ik wil nu wel eens een AMD proberen!
Bedankt voor de tips zover, maar nu weet ik nog steeds niet of die borden überhaupt bestaan. Is het niet zo dat DDR borden backwards compatible zijn?
Bedankt voor de tips zover, maar nu weet ik nog steeds niet of die borden überhaupt bestaan. Is het niet zo dat DDR borden backwards compatible zijn?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein