Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er mee gamen op Max Graphics.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer tussen de 3000-4000 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben niet iemand die veel kennis heeft maar weet wel zo wat dingen..
De laatste uitgekomen versie van Geforce rtx 2080 TI?
Ook een van de laatste cpu.. Graag van Intel i9. ~ weet niet welke goed zal zijn.
Moederbord weet niet echt welke een goeie type is op dit moment.
Voeding ook geen idee, wel belangrijk dat het sterk genoeg is voor eventueel 2 Graphics cards in the future..
En ja er mag best een waterkoeling systeem komen. Wel moet ik erbij vermelden dat ik er weinig verstand van heb. Is het nodig dat het waterkoelend gebruikt word voor sterke game pcs?
Soundcard en dergelijke heb ik ook niet echt veel verstand van..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag Nvidea en Intel voorkeur. Wel heb ik gehoord dat AMD en Nvidea ideaal kunnen zijn voor gaming?
Of dat waar is weet ik zo niet..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau belangrijk dat het niet veel overlast veroorzaakt. Beetje geluid mag wel. Liever niet.
Ga je overklokken?
Als het bij de aankoop zelf overgeklokt zou kunnen worden is dat geen probleem.
Zelf zou ik het niet kunnen momenteel i.v.m. weinig kennis.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil gewoon een snelle sterke gaming computer die ik voor een mooie lange periode kan gebruiken.
Geld speelt niet echt een rol, het zou ook meer kunnen in de prijs.
Ik heb een gaming pc nodig van A tot Z alles wat ik nodig heb zou ik erin willen hebben.
Het mag ook natuurlijk mooi strak eruit zien. Voorkeur Rood.
Alvast bedankt
Groetjes Selcuk
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er mee gamen op Max Graphics.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer tussen de 3000-4000 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben niet iemand die veel kennis heeft maar weet wel zo wat dingen..
De laatste uitgekomen versie van Geforce rtx 2080 TI?
Ook een van de laatste cpu.. Graag van Intel i9. ~ weet niet welke goed zal zijn.
Moederbord weet niet echt welke een goeie type is op dit moment.
Voeding ook geen idee, wel belangrijk dat het sterk genoeg is voor eventueel 2 Graphics cards in the future..
En ja er mag best een waterkoeling systeem komen. Wel moet ik erbij vermelden dat ik er weinig verstand van heb. Is het nodig dat het waterkoelend gebruikt word voor sterke game pcs?
Soundcard en dergelijke heb ik ook niet echt veel verstand van..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag Nvidea en Intel voorkeur. Wel heb ik gehoord dat AMD en Nvidea ideaal kunnen zijn voor gaming?
Of dat waar is weet ik zo niet..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau belangrijk dat het niet veel overlast veroorzaakt. Beetje geluid mag wel. Liever niet.
Ga je overklokken?
Als het bij de aankoop zelf overgeklokt zou kunnen worden is dat geen probleem.
Zelf zou ik het niet kunnen momenteel i.v.m. weinig kennis.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil gewoon een snelle sterke gaming computer die ik voor een mooie lange periode kan gebruiken.
Geld speelt niet echt een rol, het zou ook meer kunnen in de prijs.
Ik heb een gaming pc nodig van A tot Z alles wat ik nodig heb zou ik erin willen hebben.
Het mag ook natuurlijk mooi strak eruit zien. Voorkeur Rood.
Alvast bedankt
Groetjes Selcuk