Haaai, ik ben Thom en zoek om wat hulp met het volgende.
Ik ben op zoek naar een voeding, ik heb zo'n budget van 60 euro, naar mijn ervaring (vast puur toeval.) is 2de hands hier geen goed idee.
Het merk zou mij een zorg zijn en terwijl de case wel een mooi raampje heeft maakt hij mij zeer weinig uit als de kabels een rommeltje zijn.
Dit is een systeem die ik voor gasten aan het maken ben of om leuk films op te kijken.
Denk aan een oude tv + 21 inch beeld voor als iemand spelletjes wil spelen.
Ik vroeg mij af wat jullie denken dat een redelijke voeding hier voor zou zijn.
Het gaat hier om 1 systeem met 3 hdd's 1 gpu en een paar case fans + cpu fan.
Ik ben heel meschien nog van plan om hier wat leuke lampjes in te zetten puur voor effect samen met de rest van de kast waar hij in staat, voor wat leuke effectjes maar dat is nu nog niet belangrijk.
Al hoewel die volgens mij nog wel van de voeding stroom zou kunnen gebruiken.
Bij voorbaard dank voor de hulp en advies.
Thom Snip
Ik ben op zoek naar een voeding, ik heb zo'n budget van 60 euro, naar mijn ervaring (vast puur toeval.) is 2de hands hier geen goed idee.
Het merk zou mij een zorg zijn en terwijl de case wel een mooi raampje heeft maakt hij mij zeer weinig uit als de kabels een rommeltje zijn.
Dit is een systeem die ik voor gasten aan het maken ben of om leuk films op te kijken.
Denk aan een oude tv + 21 inch beeld voor als iemand spelletjes wil spelen.
Ik vroeg mij af wat jullie denken dat een redelijke voeding hier voor zou zijn.
Het gaat hier om 1 systeem met 3 hdd's 1 gpu en een paar case fans + cpu fan.
Ik ben heel meschien nog van plan om hier wat leuke lampjes in te zetten puur voor effect samen met de rest van de kast waar hij in staat, voor wat leuke effectjes maar dat is nu nog niet belangrijk.
Al hoewel die volgens mij nog wel van de voeding stroom zou kunnen gebruiken.
Bij voorbaard dank voor de hulp en advies.