echt interessante security events?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:46
Zijn er nu nog echt interessante security events? Om een voorbeeld te noemen, infosecurity was altijd best okay. De laatste jaren vind ik het de druk/rumoerig en heb ik het idee dat ik er niets haal. Securelink was afgelopen voorjaar wat mij betreft een stuk beter... Minder commercieel en meer interessante content.

Dit jaar is het jammer dat ik op 18nov al wat in mijn agenda had toen SplunkLive aangekondigd werd.

Maar goed, ben er wel uit dat de echt interessante zich niet in NL lijken af te spelen?

Iemand nog een tip voor leuk event, mag ook betaald zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:18

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Hacker Hotel is misschien wel interessant, maar hangt een beetje af van wat je zoekt natuurlijk. Hackathons? Of echt meer corporate zoals infosecurity?

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mijn interesse voor Infosecurity.nl neemt snel af. Het zijn elk jaar dezelfde bedrijven met vaak exact dezelfde producten, hooguit nieuwe versies. De sales medewerkers op de beursvloer krijgen een meer en meer aggressive aanpaken en benaderen de vaak niet geïnteresseerde voorbijgangers in hoog tempo of staan juist ongeïnteresseerd in hun booth. De informatie die er te halen valt vind je vaak ook op websites. Het meest interessante is het netwerken en de sessies waar je jezelf voor moet inschrijven hoewel de diepgang daar vaak ook beperkt is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum