Ik zoek een?
HDMI splitter voor mijn PS4Pro.
Wat is je budget?
50 EUro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb de volgende aparatuur:
* PS4Pro
* Philips 65OLED803
* Marantz SR6008 Receiver
Als ik de PS4Pro direct aansluit op de TV en de audio via HDMI ARC naar de versterker laat lopen zit er een flinke vertraging op het geluid. Lypsync en evt. vertragingen in de TV & versterk staan allemaal uit. TV op Game mode, maar er blijft een aardige vertraging op zitten.
Als ik de PS4Pro rechstreeks op de versterker aansluit, heb ik geen 4K & HDR.
Ik wil dus een splitter hebben om de PS4Pro op beide apparaten aan te kunnen sluiten.
Wat heb je zelf al gevonden?
Waarschijnlijk heb ik op zijn minst een actieve nodig en ondersteuning voor HDMI 2.2
Welke vragen heb je hier nog over?
De PS4 ljkt te communiceren met de TV en versterker en krijgt op die manier door wat voor signaal hij uit kan sturen. Het is dus wel de bedoeling dat de gebruikte HDMI splitter wel de optimale (4K & HDR) instellingen van de TV kan gebruiken.
HDMI splitter voor mijn PS4Pro.
Wat is je budget?
50 EUro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb de volgende aparatuur:
* PS4Pro
* Philips 65OLED803
* Marantz SR6008 Receiver
Als ik de PS4Pro direct aansluit op de TV en de audio via HDMI ARC naar de versterker laat lopen zit er een flinke vertraging op het geluid. Lypsync en evt. vertragingen in de TV & versterk staan allemaal uit. TV op Game mode, maar er blijft een aardige vertraging op zitten.
Als ik de PS4Pro rechstreeks op de versterker aansluit, heb ik geen 4K & HDR.
Ik wil dus een splitter hebben om de PS4Pro op beide apparaten aan te kunnen sluiten.
Wat heb je zelf al gevonden?
Waarschijnlijk heb ik op zijn minst een actieve nodig en ondersteuning voor HDMI 2.2
Welke vragen heb je hier nog over?
De PS4 ljkt te communiceren met de TV en versterker en krijgt op die manier door wat voor signaal hij uit kan sturen. Het is dus wel de bedoeling dat de gebruikte HDMI splitter wel de optimale (4K & HDR) instellingen van de TV kan gebruiken.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939