Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazztriz
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-09 07:01
Mijn vraag

Een tijdje geleden zag ik een YouTube add over het opnemen van games wat word geupload naar een cloud toe. Omdat het een add is had in er eigenlijk weinig aandacht aan besteed en ben uiteraard de naam ervan vergeten, nou dacht ik laatst nog even na omdat ik Radeon reLive gebruik wat soms erg irritant is omdat bij een korte clip deze steeds na het openemen in beeld komt te staan.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Radeon ReLive.

Wat zoek ik.

Een programma waar elke clip die ik opneem opgeslagen word op een cloud waar ik ten allertijden bij kan en wat werkt met een account zodat de rest van de clan waar ik inzit er ook bij kan voor evt makkelijk uploaden naar YouTube etc. Dit is makkelijker dan steeds elke clip weer versturen via WeTransfer.

Mocht dit niet het goede topic zijn zie ik vanzelf een bericht verschijnen

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:51
Ik zou zeggen, stel je capture programma zo in dat hij bijvoorbeeld een MS OneDrive map als opslaglocatie gebruikt. Die wordt dan automatisch weer gesynced naar de cloud, en als anderen diezelfde account gebruiken kunnen zij daar ook weer bij.

Kan alleen zijn dat de gratis versie niet heel veel opslag biedt, zeker met video gaat dat rap. Maar als je als clan allemaal een paar euri uittrekt zal een betaald account ook geen probleem zijn, lijkt me.