Helpdesk Essent @ Home

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21671

Topicstarter
Ik probeer dat kreng (nummer 0800-0093) al twee dagen te bereiken, omdat we Essent@home kabelinternet willen gaan aanvragen, en altijd krijg ik na het intikken van de juiste keuze een lange pauze, vervolgens een halve minuut 'tuut tuut tuut tuut' en daarna niets meer. Via via (via een andere nummer van Essent) lukt het me wèl om iemand aan de lijn te krijgen. Vinden ze alleen niet zo leuk, als ze bij Essent Kabelcom iemand van Essent @home moeten roepen. Maar gewoon rechtstreeks met het bovengenoemde nummer lukt niet. 'In verband met een actie', zei die doos aan de andere kant van de lijn, toen ik d'r eindelijk had. Zet er dan gewoon meer personeel en meer telefoonlijntjes neer, idioten, als die lijn altijd overbelast is!

Zijn er meer mensen die zulke ervaringen hebben met nummer 0800-0093?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Probeer eens 0800 0094 das de helpdesk |:(
0800 0094 is sales

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5721

Op dinsdag 31 juli 2001 17:25 schreef PolarBear het volgende:
Probeer eens 0800 0094 das de helpdesk |:(
0800 0094 is sales
Als je een nieuw accountje wil, dan zit je wel goed bij de sales hoor ;)
Dit topic is een beetje overbodig trouwens, ja ik heb wel medelijden met je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18137

Via internet zou ik het niet doen: krijg je van je leven geen reactie op.

Oh: kijk net even op http://www.home.nl/aanmelden/aanmelden.html:
Hieronder kunt u zich opgeven voor een @Home abonnement of informatie aanvragen. Wij informeren u direct of onze service op uw adres beschikbaar is. Na ontvangst van uw abonnementsaanvraag zullen wij contact met u opnemen om een installatieafspraak te maken. Voor meer informatie over @Home breedband internet via de kabel, kunt u ook de klantenservice bellen op 0800 - 1296.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21104

' zei die doos aan de andere kant van de lijn'
Doos????, .............LOL