borstels voor 3d-print model

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitedrag152
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-09 16:57
Mijn vraag
Ik wil graag borstels toevoegen aan mijn 3D model, ik heb dus een plastic geprint model met gaten er waar borstels in passen. echter kan ik nergens deze borstels vinden.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gegoogeld op "borstels voor 3D model" en in diverse ander contexten, echter kan ik deze niet vinden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 09:25
Hoeveel haren heb je nodig?
En ga je de borstels later toevoegen of hoe moet ik dit zien?

Anders zou ik naar de hema, appie, kruitvat, bouwmarkt oid gaan en daar een bezem / borstel / tandenborstel kopen en lekker gaan hobbyen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitedrag152
per model komen er +/-22 borstels van 1,5mm, deze worden hierin vast gelijmd.

De leverancier waar we deze kapjes normaal halen vraagt er grof geld voor, dus daarom wil ik kijken of ik ze zelf kan maken.

Members only: foto
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 9% gewijzigd door whitedrag152 op 29-10-2019 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ik zou naar de Action rennen oid, en daar een stapel goedkope plastic stoffer-en-blik setjes halen en die kanibaliseren.
Als ik er zo naar kijk, lijkt me dat een redelijk goed passend voor de toepassing.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_255
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:49
Ik heb ook eens zo iets gedaan voor mn cnc frees ( bezem leeg getrokken ), maar zag naderhand dat je ook borstel op rol kan kopen. ( kan even niets vinden van een link )

Haren zitten vaak in een lus vast geschoten met iets wat op een nietje lijkt. Met wat kracht en een tang trek je ze zo uit een bezem.

Ik snap computers, het is alleen jammer dat ze mij niet helemaal begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekie01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-07-2024
Er bestaan bij onze oosterse buren ook borstels "op rol".
De borstels zijn dan in een stoffen sleeve genaaid. Deze kun je op maat knippen en vervolgens met wat secondelijm weer afsluiten zodat de borstels er niet uit vallen. De sleeve is wat dikker, maar hier kun je in jouw 3d model een prima uitsparing voor maken. Heb ik ook gedaan voor de CNC frees.

Link:

http://www.aliexpress.com...042311.0.0.1ec64c4dK5LLRj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitedrag152
had al verwacht dat er zoiets uit zou komen. ga de borstels van Aliexpress bestellen. Bedankt allemaal.
Pagina: 1