Toon posts:

B2B Plugin Wordpress

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:
Ik ben opzoek een b2b portal voor mijn Wordpress site. Ik heb internationale distributeurs die mijn producten verkopen in hun land. Het mooiste zou zijn als er een portal komt waarbij ze inloggen en hun statistieken/ gepersonaliseerde bestelformulier / Sales in hun land / Invoices kunnen terug vinden.

Lastige case, maar weet iemand een tool/plugin/software waar dit mee te realiseren is?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Wordpress / Qlicksense (BI) / Exact Online / PHPBB3

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Plugins als buddypress.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banpei
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-10-2022

Banpei

Hachiroku on this touge?

Heb je al geprobeerd op "wordpress b2b" of "wordpress b2b portal" te googlen? Je komt dat een van de meest gebruikte b2b plugins tegen. Deze is alleen niet gratis, dus je zult wel hiervoor moeten betalen.

Je noemt Qlicksense en Exact Online as software die je gebruikt. Gebruik die ook in je zoektermen ("integrate qlicksense with wordpress") en je gaat een aantal how-tos vinden.

AE86 gevonden! | So what I thought I'd do was, I'd pretend to be one of those deaf-mutes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HI banpei,
Yes betalen is uiteraard geen enkel probleem en ff googlen heb ik ook gedaan. Vandaar dat ik ook hier op tweakers uitkomt, misschien heeft hier iemand een gouden tip, of een bepaalde plugin te tweaken.

Veel plugins zijn dan gebaseerd op woocommerce, maar dat is niet wat k zoek.

Ik ben echt op zoek naar
Mijn distibiteur login -> Dashboard met statestieken -> Niews Updates -> Bestel formulier..

Externe software of een wordpress plugin tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banpei
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-10-2022

Banpei

Hachiroku on this touge?

Ah just dan begreep ik het verkeerd: je wilt niet een b2b portal om sales te genereren maar eentje te maken voor je b2b distributeurs van informatie te voorzien.

Ik denk niet dat je dit in een bestaande plugin gaat vinden die ook nog met jouw bestaande software gaat integreren. Dus dit zal waarschijnlijk een custom plugin worden waarbij er op de een of andere manier met de API van Exact Online wordt gewerkt.

Wellicht is een van deze apps op Exact Online een alternatief?
https://www.exact.com/nl/software/appcenter/tag/B2B-portal/
Wellicht kun je ze dan via een subdomein naar de app laten gaan?

AE86 gevonden! | So what I thought I'd do was, I'd pretend to be one of those deaf-mutes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkiskaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:09
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:59:

Veel plugins zijn dan gebaseerd op woocommerce, maar dat is niet wat k zoek.

Ik ben echt op zoek naar
Mijn distibiteur login -> Dashboard met statestieken -> Niews Updates -> Bestel formulier..
Waarom is Woocommerce geen match? Dat is functionaliteit dat heel dicht in de buurt komt waar met wat tweaken in de instellingen (of custom woocommerce/wordpress plugin) naar wens kan worden gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yes min of meer, naar mate dat we groeien zijn, merk ik dat er veel dezelfde klantvragen terugkomen.
Het blijft tijdrovend om continu dezelfde vragen te moeten beantwoorden

Eingelijk wil ik dat elk land kan inloggen in zijn eigen portal
profiel menu is dan als volgt opgebouwd

- Invoice History
- Knowledge base
- Marketing Material
-Order Form
- Notices / updates / News

Eventueel zou het mooi zijn als ik inderdaad data vanuit exact erheen kan sturen als country sales
Dat de ingelogde klant de sales in zijn land kan bijhouden.

Snapje beetje waar ik heen wil?

Ik suitte als op suitdash, maar dat is nog niet helemaal wat ik zoek.. heb je eventueel suggesties?

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
henkiskaal schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:25:
[...]

Waarom is Woocommerce geen match? Dat is functionaliteit dat heel dicht in de buurt komt waar met wat tweaken in de instellingen (of custom woocommerce/wordpress plugin) naar wens kan worden gebracht.
Ik maak momenteel gebruik van woocommerce. Ik heb 3 klantgroepen.
Consumenten
Professionals
Distribiteurs

Consumenten en professionals maken gebruiken van B2C & B2B Webshop.
Distribiteurs in een webshop drukken gaat niet lukken, zo werkt dat niet in deze markt :P

Mooiste zou zijn dmv een dashboard meerdere problemen te tackelen...
Pagina: 1