Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intered15
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-01 11:47
Beste iedereen,

Ik zoek een?
Mediaspeler met ondersteuning van 4k - atmos.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb een eenvoudige 4k TV met daarop aangesloten een 7.1 receiver die Dolby Atmos ondersteund. En ik zoek een mediaplayer voor o.a. Netflix, Disney+ - alsmede voor het streamen van films en series van de NAS

Welke vragen heb je hier nog over?
Geruime tijd zijn er al diverse mediaplayers op de markt, allemaal met voor- en nadelen. En nu de Shield 2019 ieder moment kan komen, wordt de keuze nog wat moeilijker. Dus vandaar mijn vraag voor advies.

Erg belangrijk is dat ik Disney+, Netflix + andere streaming diensten, alsmede de films en series op de NAS in 4K met Atmos kan kijken. Op dit moment zou ik zelf gaan voor de Shield 2019, is dat de beste keus voor mijn wensen?

Beste antwoord (via intered15 op 02-11-2019 06:56)

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:45

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@intered15 Lees deze post van mij eens door: Jorgen in "Android tv box de beste optie? (en zo ja, welke?)"
In de genoemde linkjes aldaar vind je echt een schat aan informatie over de aankoop van mediaspelers. Hoewel een deel zich specifiek richt op het gebruik van Kodi, gaat de meeste informatie op voor iedere keuze voor een goede mediaspeler.

Het streamen van je media op de NAS, wil je dat doen met Kodi? Plex? Iets anders?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:45

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@intered15 Lees deze post van mij eens door: Jorgen in "Android tv box de beste optie? (en zo ja, welke?)"
In de genoemde linkjes aldaar vind je echt een schat aan informatie over de aankoop van mediaspelers. Hoewel een deel zich specifiek richt op het gebruik van Kodi, gaat de meeste informatie op voor iedere keuze voor een goede mediaspeler.

Het streamen van je media op de NAS, wil je dat doen met Kodi? Plex? Iets anders?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• intered15
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-01 11:47
Hi Jorgen,

interessante posts, bedankt daarvoor! En n.a.v. de posts lijkt het de indruk te bevestigen dat Shield 2019 de beste keus is.

Voor het streamen van de Media gebruik in nu een normale windows PC met Kodi. Zou mooi zijn als de tv-box deze ook kan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 19:50
Ik gebruik een Apple TV 4K met Infuse, stream vanaf mijn NAS. Speelt vlekkeloos alle mogelijke formaten af.
Daarnaast ook de Netflix app, Fox Sports, Videoland, en andere dingen via AirPlay vanaf m’n telefoon. En een mega vloeiende UX zoals je van Apple gewend bent

Tip :)

[ Voor 14% gewijzigd door Mr Ton op 29-10-2019 19:01 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55