Mijn vraag:
Ik heb een probleem waar ik maar niet uit kom. Mijn beeld en geluid blijven regelmatig hangen met kijken van youtube filmpjes via google chrome. Heel soms valt het beeld ook heel even zwart.
Dit probleem gebeurt er als ik met GPU-Z de GPU-Clock & Memory Clock zie zakken.
dan komt er een brrrrr geluid uit de speakers en hapert het beeld. Ik heb de GTX 1050 Ti al in een andere pc getest daar is geen probleem, ook heb ik een GTX 750 in mijn pc gezet en ervaar dan ook geen problemen, dit alles via de HDMI aansluiting. Ik kan dit al opwekken door even op de windows logo te drukken en op instellingen. Dan springen de GPU Clock & Memory clock naar volle belasting en tijdens het terugzakken komt er de storing. Het gekke is dat als ik het beeld weghaald van google chrome ( minimaliseer ) dan is er geen storing in het geluid.
Mijn setup:
- AMD Ryzen 7 2700X 8 cores @ 3.7 Ghz
- MSI B350 Krait Gaming
- Nvida GTX 1050 TI 4GB
- Corsair DDR4 Geheugen Geheugensnelheid 3000 Mhz 2 x 8 GB
- Seasonic Focus Plus 550 Watt
- Samsung 500 GB SSD
Windows 10 prof.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Videokaart gtx 1050 ti in andere pc geprobeerd zonder storingen, GTX 750 in deze pc zonder storingen.
- Stress test met starten pc memtest
- Schone installatie windows
- Recenste drivers nvidia, ook gedowngrade in drivers
- Rand apparatuur gewisseld, speakers, muis, toetsenbord
- Firmware pc scherm up to date ( LS27E330HZX )
- 3 andere pc schermen & hdmi kabels, Nu zit er een Premium high speed kabel op.
- Internet adapter uitgeschakelt via apparaatbeheer
Hoop dat iemand de gouden tip heeft?
Ik heb een probleem waar ik maar niet uit kom. Mijn beeld en geluid blijven regelmatig hangen met kijken van youtube filmpjes via google chrome. Heel soms valt het beeld ook heel even zwart.
Dit probleem gebeurt er als ik met GPU-Z de GPU-Clock & Memory Clock zie zakken.
dan komt er een brrrrr geluid uit de speakers en hapert het beeld. Ik heb de GTX 1050 Ti al in een andere pc getest daar is geen probleem, ook heb ik een GTX 750 in mijn pc gezet en ervaar dan ook geen problemen, dit alles via de HDMI aansluiting. Ik kan dit al opwekken door even op de windows logo te drukken en op instellingen. Dan springen de GPU Clock & Memory clock naar volle belasting en tijdens het terugzakken komt er de storing. Het gekke is dat als ik het beeld weghaald van google chrome ( minimaliseer ) dan is er geen storing in het geluid.
Mijn setup:
- AMD Ryzen 7 2700X 8 cores @ 3.7 Ghz
- MSI B350 Krait Gaming
- Nvida GTX 1050 TI 4GB
- Corsair DDR4 Geheugen Geheugensnelheid 3000 Mhz 2 x 8 GB
- Seasonic Focus Plus 550 Watt
- Samsung 500 GB SSD
Windows 10 prof.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Videokaart gtx 1050 ti in andere pc geprobeerd zonder storingen, GTX 750 in deze pc zonder storingen.
- Stress test met starten pc memtest
- Schone installatie windows
- Recenste drivers nvidia, ook gedowngrade in drivers
- Rand apparatuur gewisseld, speakers, muis, toetsenbord
- Firmware pc scherm up to date ( LS27E330HZX )
- 3 andere pc schermen & hdmi kabels, Nu zit er een Premium high speed kabel op.
- Internet adapter uitgeschakelt via apparaatbeheer
Hoop dat iemand de gouden tip heeft?