Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

van iOS 10.3 naar iOS 12.4.1 iPhone SE

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• talk2w
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 31-10 22:04
Mijn vraag
Ik zou graag willen updaten van IOS 10.3 naar IOS 12.4.1.
Is dat mogelijk?

Ik wil liever niet updaten naar IOS 13 vanwege de snelheid en de baterijlevens duur.
Ik had om die reden ook niet eerder geupdate, ik heb liever een snellere telefoon die iets achter loopt, dan een langzame telefoon die up to date is.

Ik ben benieuwd!

IOS 10.3
Iphone SE

Beste antwoord (via talk2w op 29-10-2019 06:51)

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:43

nelizmastr

Goed wies kapot

Je bent te laat. Je had iOS12 moeten installeren toen het nog kon. Nu staat de activatieserver daarvoor dicht.

Het is nu iOS13 of blootgesteld blijven aan beveiligingsrisico’s en brakker wordende app support.

I reject your reality and substitute my own

Alle reacties

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@talk2w Wat heb je zelf al gedaan?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• jeroen3
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12:12
Volgens deze site kan dat nog. https://api.ineal.me/tss/status (de iPhoneSE is de iPhone8,4)

Moet je wel zelf de ipsw downloaden van ipsw.me en via Shift+Herstellen knop installeren met iTunes.

Maar dat betekent ook dat je vatbaar bent voor CVE-2019-8641. Want 12.4.2 ga je niet krijgen.
Dus gewoon iOS 13 installeren. Gaat je batterij niets van merken.

Die ineal.me site liegt. ipsw.me geeft alleen voor de laatste 3 iOS 13 signed status aan. Alle rode versies kun je niet meer installeren.

jeroen3 wijzigde deze reactie 28-10-2019 19:49 (14%)

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:43

nelizmastr

Goed wies kapot

Je bent te laat. Je had iOS12 moeten installeren toen het nog kon. Nu staat de activatieserver daarvoor dicht.

Het is nu iOS13 of blootgesteld blijven aan beveiligingsrisico’s en brakker wordende app support.

I reject your reality and substitute my own

• talk2w
@Greatsword: ik heb op gekeken op diverse fora, maar kwam er niet uit. Een paar jaar geleden probeerde ik een ipad te update, door een oudere ios te downloaden en te installeren via Itunes, dat mislukte. Gevolg was een bijna onbruikbare ipad. Dat durfde ik niet aan zonder de vraag van experts :-)

Dank voor jullie reacties! Mooi om uitsluitsel te hebben. Dan ga ik nog even (met volle snelheid) door tot dat meer apps vastlopen.

• Smobbo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:31
Is dat snelheidsverschil er echt of zit dat tussen je oren?
Ik dacht dat juist de laatste paar grote updates een positief effect op snelheid en batterijduur hadden. Ik weet dat echter niet specifiek voor de SE

• talk2w
Ik hoop dat het tussen de oren zit. Bij iOS 7 en 9 was het een enorm verschil.

• Jouke74
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 15:18
Qua batterijduur ga je denk ik met of 12 of met de nieuwste 13 evenveel achteruit. Ik vond 12 juist positief ten opzichte van 11 en 10 qua batterijduur. Wat ik merk is dat het vooral de Apps zijn die je installeert, die de accuduur bepalen, niet de al aanwezige apps van Apple zelf. Enige uitzondering is Safari, wat IMHO een echte slurper is en blijft.

"That was left handed..." - JJH

• gise
  • Registratie: juni 2007
  • Niet online
Ik heb voor werk nog steeds mijn iPhone SE in gebruik met nu dus iOS13. Is nog steeds een heerlijk toestel en werkt nog prima snel.
Zoek anders eens vergelijkings video’s voor de SE op YouTube voor de iOS versies
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True