Iedereen heeft dromen. Die van mij is een huis, waarbij alles eenvoudig "werkt". Daarbij vind ik "value" belangrijker dan prijs. Ik ben niet echt technisch maar zoek wel graag dingen uit voordat ik grote aankopen doe en zodoende ben ik verdwaald geraakt in steeds diepere put van technische vereisten en compatibiliteit. Ik zou graag wat advies willen van ervaren mede-Tweakers over:
Ik zoek een thuisnetwerk
Momenteel werk ik op een desktop en laptop op kantoor. Ik werk in de cloud maar heb ook een NAS thuis. Nu lijkt het me een mooi moment om ook het thuisnetwerk en NAS aan te pakken. Vereisten zijn volledige compatibiliteit, toekomst bestendig qua opslag en snelheid, veiligheid.
4-5 schijven, SSD?, 4k hdr stream mogelijkheden.
NAS: Synology DiskStation DS1019
UPS: APC Back-UPS BX1400
Router: Hier ben ik nog niet ingedoken. Uiteraard is het de bedoeling zoveel mogelijk te bekabelen, maar snel en stabiel WiFi is wel gewenst door het hele huis en tuin. Advies?
Ik ben geen gamer maar beschik wel over een RTX kaart waarmee streaming van PC naar TV mogelijk zou moeten zijn via de Shield.
Hopelijk vind ik gelijkgestemde met ervaring op het gebied van alles op elkaar aansluiten.
Ik zoek een thuisnetwerk
Momenteel werk ik op een desktop en laptop op kantoor. Ik werk in de cloud maar heb ook een NAS thuis. Nu lijkt het me een mooi moment om ook het thuisnetwerk en NAS aan te pakken. Vereisten zijn volledige compatibiliteit, toekomst bestendig qua opslag en snelheid, veiligheid.
4-5 schijven, SSD?, 4k hdr stream mogelijkheden.
NAS: Synology DiskStation DS1019
UPS: APC Back-UPS BX1400
Router: Hier ben ik nog niet ingedoken. Uiteraard is het de bedoeling zoveel mogelijk te bekabelen, maar snel en stabiel WiFi is wel gewenst door het hele huis en tuin. Advies?
Ik ben geen gamer maar beschik wel over een RTX kaart waarmee streaming van PC naar TV mogelijk zou moeten zijn via de Shield.
Hopelijk vind ik gelijkgestemde met ervaring op het gebied van alles op elkaar aansluiten.
[ Voor 59% gewijzigd door Time2Choose op 29-10-2019 12:37 . Reden: Vraag gespecificeerd ]