Had een paar weekjes geleden gehoord dat er mods in de maak zijn voor opration flashpiont.iemand wat info of url's.
Operation Vietnam Mod
Hij wordt gesupport door het opf team, en gaat veel nieuwe tuigen etc krijgen, o.a. F104's enzo
Hij wordt gesupport door het opf team, en gaat veel nieuwe tuigen etc krijgen, o.a. F104's enzo
F-104s? Dat is ook raar.. die kisten zijn relatief maar kort in Vietnam geweest en waren bijzonder ineffectief.
Ik hoop dat je F-4s bedoelt..
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Hmm, dat zal het zijn, maar de F104's zijn wel echt gebruikt...
Maar idd in het begin, ze zijn nl. vrij gedateerd...
Maar idd in het begin, ze zijn nl. vrij gedateerd...
ziet er wel ziek uit maar is nog niet klaar zijn er nog geen mods uit voor ofp 
ook geen kleine voor andere cars of plains ??
ook geen kleine voor andere cars of plains ??
Eind deze week komt de patch uit. Daarin zitten de SU-25 en nog een NATO AA-Gun (weet ff niet welke) in. Voor de rest zijn er nog geen nieuwe voertuigen.
Idd, the F4-phantomOp dinsdag 31 juli 2001 17:27 schreef tazzman het volgende:
F-104s? Dat is ook raar.. die kisten zijn relatief maar kort in Vietnam geweest en waren bijzonder ineffectief.
Er staat wel -mainly for cut scene effects- bij.
Only fools are enslaved by time and space.
op [url][url="http://www.3dactionplanet.com/flashpoint/mods.htm[url]"]http://www.3dactionplanet.com/flashpoint/mods.htm[url][/url] staan er een paar genoemd. er was een tijdje geleden ook sprake van een mod die decisive ation heette. maar de site van die gasten is al een paar weken dood. (al iemand weet wat er met hun is gebeurd, wil die dat dan ff melden?)
ik denk dat (snelle) fighters als de F-4 en F-104 het spel wel erg gaan ontwrichten. die slaan veel te snel toe en voor a-a combat zijn de arena's in ofp vrij klein.
ik heb liever boten zodat je rivieren en de zee kunt bevaren. beginnend met PT boten. en als het kan ook artillerie inbouwen. dat mis ik nu echt in ofp.
ik denk dat (snelle) fighters als de F-4 en F-104 het spel wel erg gaan ontwrichten. die slaan veel te snel toe en voor a-a combat zijn de arena's in ofp vrij klein.
ik heb liever boten zodat je rivieren en de zee kunt bevaren. beginnend met PT boten. en als het kan ook artillerie inbouwen. dat mis ik nu echt in ofp.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Ik vind dat er rivieren moeten komen, en ook de mogelijkheid om te zwemmen met je geweer op de rug...
Meer boten zijn idd goed, en die straaljagers ontvrichten niet als je gewoon samsites maken die er effectieve SAM-raketten op schieten...
Dan hangt de piloot snel ergens in de bosjes, en kan de infanterie zich met hem bezighouden
In het echt gebruikt men ook F16's etc. en infanterie bestaat toch ook nog altijd?
Meer boten zijn idd goed, en die straaljagers ontvrichten niet als je gewoon samsites maken die er effectieve SAM-raketten op schieten...
Dan hangt de piloot snel ergens in de bosjes, en kan de infanterie zich met hem bezighouden
In het echt gebruikt men ook F16's etc. en infanterie bestaat toch ook nog altijd?
ja. maar zal zet de focus van het spel niet te veel op het luchtgebeuren leggen? dat is in het echt ook wel zo. maar je kunt maar met een paar tegelijk op een server en straks vliegen we allamaal in een F-16/Mig-29 rond en wordt het meer een arcade flightsim die doorgaat als je eenmaal bailtOp dinsdag 31 juli 2001 22:10 schreef de_vinny het volgende:
Ik vind dat er rivieren moeten komen, en ook de mogelijkheid om te zwemmen met je geweer op de rug...
betere sam's zijn daar misschien wel een oplossing voor. maar dan moetne ze een ding oplodden wat ze nu nog niet ering hebben zitten: info distributie. als er ergens op het eiland een radar zattat wil ik daar op mijn kaart een goed beeld van kunnen krijgen en zo targets kunnen designaten. maar datt moet dan ook werken als extended map info uit staat
p.s. ik ben nu bij hind attack ik weet niet hoe dat zit mat radars en vliegtuigen. en daar moet ik het de komende 3 weken bij laten wegens mijn vakantie (wel handig zo'n laptop maar 3d spelletjes kun je er niet mee spelen)
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
***BUMP***
is er nog iemand die geïnteresseerd is in OFP mods?
is er nog iemand die geïnteresseerd is in OFP mods?
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Ik wel 
Maar moet eerst ff ofp nog kopen... doe ik wel als de eerste mooie mods uit zijn denk ik... nu zowiezow geen cash...
Maar moet eerst ff ofp nog kopen... doe ik wel als de eerste mooie mods uit zijn denk ik... nu zowiezow geen cash...
OK, volgende week (hopelijk maandag) komt de uitgestelde patch met die nieuwe tuigen en gunz uit, en in september dus de multiplayer patch...
Dit gebaseerd op info die ik heb van het afschuimen van OPF sites...
En MODs: ik denk dat het toch nog een paar maandjes zal duren eer er speelbare, goede mods zijn...
De eerste beta's zijn praktisch altijd vrij brak of lijken enorm op het orginele spel...
En MODs: ik denk dat het toch nog een paar maandjes zal duren eer er speelbare, goede mods zijn...
De eerste beta's zijn praktisch altijd vrij brak of lijken enorm op het orginele spel...
Verwijderd
F16 he... denk ff na. met de huidige maps vlieg je met een F16 in 3 tellen naar de andere kant.Op donderdag 02 augustus 2001 01:52 schreef ocf81 het volgende:
[..]
ja. maar zal zet de focus van het spel niet te veel op het luchtgebeuren leggen? dat is in het echt ook wel zo. maar je kunt maar met een paar tegelijk op een server en straks vliegen we allamaal in een F-16/Mig-29 rond en wordt het meer een arcade flightsim die doorgaat als je eenmaal bailt
betere sam's zijn daar misschien wel een oplossing voor. maar dan moetne ze een ding oplodden wat ze nu nog niet ering hebben zitten: info distributie. als er ergens op het eiland een radar zattat wil ik daar op mijn kaart een goed beeld van kunnen krijgen en zo targets kunnen designaten. maar datt moet dan ook werken als extended map info uit staat
p.s. ik ben nu bij hind attack ik weet niet hoe dat zit mat radars en vliegtuigen. en daar moet ik het de komende 3 weken bij laten wegens mijn vakantie (wel handig zo'n laptop maar 3d spelletjes kun je er niet mee spelen)
die A10 en SU-25 kan, maar Migs en F16's.. nee
Spraak net iemand van BDK-Clan..mocht ff een beta spelen van hun..nice oneOp zondag 05 augustus 2001 16:37 schreef de_vinny het volgende:
OK, volgende week (hopelijk maandag) komt de uitgestelde patch met die nieuwe tuigen en gunz uit, en in september dus de multiplayer patch...
Parachutisten + kastelen
Defunctus Deo Juvente
Kewl, maar zijn er al geen parachutisten en een kasteel momenteel in OPF?Op zondag 05 augustus 2001 18:35 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Spraak net iemand van BDK-Clan..mocht ff een beta spelen van hun..nice one
Parachutisten + kastelen
ja daar zat ik dus ook al mee. een F-16 gaat zo ongeveer mach 1.7 dus je doet er op everon dat zo'n 12 à 13 km breed is zo ongeveer 20 seconden over met full burn. maar dat is wel aan de krappe kantOp zondag 05 augustus 2001 17:44 schreef DarthRaider het volgende:
[..]
F16 he... denk ff na. met de huidige maps vlieg je met een F16 in 3 tellen naar de andere kant.
die A10 en SU-25 kan, maar Migs en F16's.. nee
(op de cd staan alle maps in pdf formaat met schaal)
gelukking gingen ze in WW I en WWII niet zo snel. (vooralWW I niet LOL) wellicht zullen we daar dan comfortabel rond kunnen vliegen in onze P51 en p38? of onze Fokker Dr.3 en Sopwith Camel?
© ocf81 1981-infinity
***BUMP***
is er nog iemand die geïnteresseerd is in OFP mods? en een discussie erover?
is er nog iemand die geïnteresseerd is in OFP mods? en een discussie erover?
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
yah, er zijn wel mensen geinteresseerd in OFP mods maar ze zijn dr niet zoveel 
hier is nog een goeie mod voor OFP
ga dr eens kijken, ook op t forum, daar lopen wazige gasten rond
t zal nog wel ff duren voordat deze uitkomt...
ik kijk er in ieder geval naar uit
hier is nog een goeie mod voor OFP
ga dr eens kijken, ook op t forum, daar lopen wazige gasten rond
t zal nog wel ff duren voordat deze uitkomt...
ik kijk er in ieder geval naar uit
nou, duiken jullie maar lekker in een vliegtuig, dan ga ik wel in een shilka rondkarren, of er is nix gavers dan met een law proberen "iets" vliegends uit de lucht proberen te knallen, of als de cockpit ramen niet zo stevig zijn, met je sniper een laagliegend onwetend straaljagertje neersnipen ( de piloot door ze barst schieten) lijkt me ook kicken, aangezien je vanuit de lucht behoorlijk beschut ben!
dus vliegze, maar doe dat op een server waar geen SoCreTaS opzit
want die loopt lekker door het bos
dus vliegze, maar doe dat op een server waar geen SoCreTaS opzit
Verwijderd
Allemaal bedankt voor jullie reatcies
heb imdels twee mods een niuewe wagentjes en plains tnxxx
heb imdels twee mods een niuewe wagentjes en plains tnxxx
Ik ram deze even omhoog want ik vraag me het volgende af:
Wie heeft er ERVARING met een goede OFP mod?
ik heb de Campaign uitgespeeld en ben op zoek naar wat nieuws!
Wie heeft er ERVARING met een goede OFP mod?
ik heb de Campaign uitgespeeld en ben op zoek naar wat nieuws!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
ze zijn allemaal nog in ontwikkeling en doordat FADE zo klote werkt duurt die development nogal lang geloof ik
wacht maar een paar maanden dan komen de eeste beta's uit
wacht maar een paar maanden dan komen de eeste beta's uit
© ocf81 1981-infinity
Balen.
Is er iemand die leuke single player missions heeft?
Ik bedoel, wie heeft a wat gespeeld en wat raad je aan?
thks.
Anders ga ik zelf wel missions maken.
Is er iemand die leuke single player missions heeft?
Ik bedoel, wie heeft a wat gespeeld en wat raad je aan?
thks.
Anders ga ik zelf wel missions maken.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
BTW wie heeft die conquest trailer al gezien? conquest wordt eeen co-op mega missie (duurt een paar uur om te spelen) niet echt een mod maar een zwaar rulende missie die lang duurt en altijd anders speelt
© ocf81 1981-infinity
ik werk zelf mee aan een OFP mod namelijk crimecity het word de Counter Strike versie voor OFP dus ik denk dat et wel wat word btw we zoeken nog mensen dus....
DOH! homepage vergeten hier is ie ( ja let maar niet op hoe ie eruit ziet daar word binnenkort wat aan gedaan
)
http://users.pandora.be/crimecity/index.htm
http://users.pandora.be/crimecity/index.htm
Ik zat eraan te denken dit spel te halen, is het een leuk spel?
Ik zuig flink als het om strategische- en/of shoot`m up-games gaat, dus ik heb er zin in.
Ik zuig flink als het om strategische- en/of shoot`m up-games gaat, dus ik heb er zin in.
misschien een oude koe uit de sloot, maar voor de liefhebbers, trek OFP maar weer uit de kast, www.invasion44.com de mod invasion 1944 is uit! je kan de emo al downloaden
Jezus, ik zie nu pas dat de reply voor je van 2 jaar geleden is. Is OFP alweer ZO oud?
Qua graphics valt OFP tegenwoordig misschien wel tegen, maar qua gameplay vind ik het toch nog wel een hele goeie. Ik denk trouwens dat ik weer eens online ga spelen. Iemand zin in een coop missie?
Qua graphics valt OFP tegenwoordig misschien wel tegen, maar qua gameplay vind ik het toch nog wel een hele goeie. Ik denk trouwens dat ik weer eens online ga spelen. Iemand zin in een coop missie?
ik zit net te zoeken naar me cd
kan niet meer vinden
voor de demo van invasion heb je trouwens ofp cold war of ofp resistance nodig. Voor de full van invasion heb je ofp resistance alleen nodig!
denk dat ik maar eens in intertoys ga kijken, zal wel niet meer zo duur zijn..
anyway, invasion 44 heeft nieuwe maps, huizen, voertuigen, wapens, alles is totally 2e wereld oorlogs, kijk de site voor meer info!
denk dat ik maar eens in intertoys ga kijken, zal wel niet meer zo duur zijn..
anyway, invasion 44 heeft nieuwe maps, huizen, voertuigen, wapens, alles is totally 2e wereld oorlogs, kijk de site voor meer info!
Oude koe + opsom topic = slotje...
Mister_X: als je een discussie over die nieuwe mod wilt starten, open dan maar een nieuw topic, nadat je Aanvullende FAQ en policies Spielerij, wat onder Hoe maak ik een goede startpost voor een 'groot' topic? staat, hebt door gelezen.
Mister_X: als je een discussie over die nieuwe mod wilt starten, open dan maar een nieuw topic, nadat je Aanvullende FAQ en policies Spielerij, wat onder Hoe maak ik een goede startpost voor een 'groot' topic? staat, hebt door gelezen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()