[iOS 13] Mailconversatie wordt niet geladen bij forwarden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1269274

Topicstarter
Sinds de update naar iOS 13 heb ik problemen met het forwarden van e-mails via de Mailapp. Wanneer ik een bepaald bericht wil forwarden, wordt de rest van de conversatie soms niet geladen. Soms doet ie het wel. Lastig en ik krijg het niet opgelost.

Ik heb alles geprobeerd om het op te lossen: de app verwijderd en terug geïnstalleerd, mijn e-mailadres verwijderd en terug ingesteld, instellingen van de Mailapp aangepast, iPhone terug opnieuw opgestart, ... niets lijkt te werken.

Heeft nog iemand dit probleem?

Bedankt alvast!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-04 16:57
De iphone opnieuw instellen? Dus leeggooien en dan proberen als t dan niet werkt backup terug zetten?

☻/ Please consider the environment before printing anything
/▌
/ \ <-- This is Bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Titelfix van "[iPhone XR]" naar "[iOS 13] Mailconversatie wordt niet geladen bij forwarden".

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-07 23:08
Persoonlijk vind ik de opmerking van Ronker een soort van laatste redmiddel, niet stap 1 voor probleem solving. Helaas staat ios 13 bekend om problemen met de mail app. Het verwijderen en terugzetten van het mailaccount kan soms helpen maar blijkbaar niet bij jouw. Ik zou nu even de 13.2 update afwachten die naar verwachting binnen enkele dagen komt.
Je zou tijdelijk gebruik kunnen maken van de outlook app van Microsoft tot Apple dit gefixt heeft.

Mocht je de iphone willen herstellen lees dan even dit: https://support.apple.com/nl-nl/HT203977 en https://support.apple.com/nl-nl/HT204184

[ Voor 13% gewijzigd door Sinus_rhythm op 28-10-2019 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1269274

Topicstarter
Sinus_rhythm schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:43:
Persoonlijk vind ik de opmerking van Ronker een soort van laatste redmiddel, niet stap 1 voor probleem solving. Helaas staat ios 13 bekend om problemen met de mail app. Het verwijderen en terugzetten van het mailaccount kan soms helpen maar blijkbaar niet bij jouw. Ik zou nu even de 13.2 update afwachten die naar verwachting binnen enkele dagen komt.
Je zou tijdelijk gebruik kunnen maken van de outlook app van Microsoft tot Apple dit gefixt heeft.

Mocht je de iphone willen herstellen lees dan even dit: https://support.apple.com/nl-nl/HT203977 en https://support.apple.com/nl-nl/HT204184
Bedankt voor jouw antwoord! Is er met de 13.2-update reeds iets gezegd over het oplossen van de mailproblemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-07 23:08
Volgens mij wordt er niks specifieks benoemd, behalve de standaard ‘verbetering en optimalisaties’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Zelfde probleem gehad. Oplossing in mijn geval was het weggooien van het account en het opnieuw aanmaken. Dat ging een paar dagen goed en toen weer mis. Nogmaals herhaald en sindsdien geen klachten meer.

Als ik de opening post lees dan heb je dat al geprobeerd.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:50

nelizmastr

Goed wies kapot

De mail app is dusdanig problematisch dat we onze klanten op de zaak allemaal Outlook laten installeren. De agenda sync is ook stuk voor Exchange in de agenda app.

I reject your reality and substitute my own

Pagina: 1