Op dinsdag 31 juli 2001 16:31 schreef Skater het volgende:
Jezus, wat zijn jullie een losers!!
Daar word je niet erg serieus mee genomen hoor

De vraag was niet "wat moet IK kopen?", maar "wat zou JIJ kopen?".
Wat dus in een andere vorm weergeeft "wat ik zou kopen", als iedereen namelijk voor een bepaald ding gaat zou het wel eens goed kunnen zijn en win ik meer info in en zou ik dat ook wel eens kunnen gaan halen

Op dinsdag 31 juli 2001 18:44 schreef Skater het volgende:
Vervolgens waag ik een poging om het uit te leggen en dan is vooral de eerste reactie die ik krijg er 1 die getuigt van nul komma nul respect (zijn signature verraad al met wat voor een "puber" we hier te maken hebben). Wat weet die gebruiker nou van mij om met zo'n reactie te komen?
Zullen we het dan maar niet hebben over jou ondertitel aangezien wij net zoveel van jou weten als van de persoon die jij bedoeld

Waar gaat dat heen met GoT?
Hopelijk de goede kant op als iedereen zich gewoon netjes gedraagd, zoals de GoT-policy voorschrijft
Een forum is om te discussieren en raptile trachtte een discussie op te starten, die er (voor mij) duidelijk niet op gericht was om te bepalen wat hij nou zelf moest gaan kopen.
En dus is in ieder geval de reden, die werd aangevoerd om de topics te sluiten, niet op zijn plaats.
Misschien niet direct nee maar dat heb ik hierboven net ook al gezegd. Als iedereen iets anders wil als dat jij wil ga je wel nadenken waarom dat dat zo is. Misschien zelfs wel vergelijken en beslissen om toch iets anders te kopen (nl. dat wat de rest ook koopt)