wat moet ik niet kopen!!

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

• Melkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-11 12:11
Jezus, wat zijn jullie een losers!!

De vraag was niet "wat moet IK kopen?", maar "wat zou JIJ kopen?".

Net zoals er laatst op Tweakers een poll liep "Waar verwacht jij het meeste van?" of iets dergelijks.

Verwijderd

:?

edit:

Ik ziet het al... z'n topic is gesloten.. FAQ -> Lieve Adjes..

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Klagen in LA :Z

[topic=195327]

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

idd, lofbetuigingen e.d. graag in [forum=15] :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 16:33 schreef Traag het volgende:
idd, lofbetuigingen e.d. graag in [forum=15] :)
LoL :+

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

:Z :z sugt :z :Z

Mijn iRacing profiel

• Melkie
Het was niet mijn topic. De manier waarop het eerste topic al werd gesloten vond ik niet passend. Vervolgens probeert die gebruiker netjes aan te geven wat-ie wel beoogt. Wordt weer gesloten, aan de verklaring te zien zonder zijn verklaring te lezen.

Vervolgens waag ik een poging om het uit te leggen en dan is vooral de eerste reactie die ik krijg er 1 die getuigt van nul komma nul respect (zijn signature verraad al met wat voor een "puber" we hier te maken hebben). Wat weet die gebruiker nou van mij om met zo'n reactie te komen?

Waar gaat dat heen met GoT?

Een forum is om te discussieren en raptile trachtte een discussie op te starten, die er (voor mij) duidelijk niet op gericht was om te bepalen wat hij nou zelf moest gaan kopen.
En dus is in ieder geval de reden, die werd aangevoerd om de topics te sluiten, niet op zijn plaats.

Verwijderd

1 woord nog 1 keer :

OPSOMMING

:Z

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 18:44 schreef Skater het volgende:
Het was niet mijn topic. De manier waarop het eerste topic al werd gesloten vond ik niet passend. Vervolgens probeert die gebruiker netjes aan te geven wat-ie wel beoogt. Wordt weer gesloten, aan de verklaring te zien zonder zijn verklaring te lezen.
Hmmz... twee verschillende mods die zonder goed te lezen met slotjes gaan smijten, is dat de nieuwe policy? "Oh dit lijkt heel ver weg ergens wel ongeveer op iets waarvan ik wel eens gehoord heb dat dat volgens iemand niet schijnt te mogen...euh... slotjuh!!"
Vervolgens waag ik een poging om het uit te leggen en dan is vooral de eerste reactie die ik krijg er 1 die getuigt van nul komma nul respect (zijn signature verraad al met wat voor een "puber" we hier te maken hebben). Wat weet die gebruiker nou van mij om met zo'n reactie te komen?
Niks van aantrekken, laat maar blaten...
180° de verkeerde kant op.
Een forum is om te discussieren en raptile trachtte een discussie op te starten, die er (voor mij) duidelijk niet op gericht was om te bepalen wat hij nou zelf moest gaan kopen.
En dus is in ieder geval de reden, die werd aangevoerd om de topics te sluiten, niet op zijn plaats.
Dit forum niet meer, dit is alleen een forum om de search te gebruiken, want alles is vast wel al eens langs geweest, en anders zoek je maar met google want het is ergens anders wel te vinden en als je het dan nog niet weet heb je niet goed genoeg gezocht.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, vraag ik me ook wel eens af, waar het heen gaat, met al die halve zolen die ons losers noemen (zie 1e bericht van topicstarter) en dan óók nog eens serieus genomen willen worden, 't is gewoon zó zielig, dat het gewoon weer leuk word...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 18:57 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Ja, vraag ik me ook wel eens af, waar het heen gaat, met al die halve zolen die ons losers noemen (zie 1e bericht van topicstarter) en dan óók nog eens serieus genomen willen worden, 't is gewoon zó zielig, dat het gewoon weer leuk word...
LOL... heel veel LOL :9

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 18:56 schreef Courage het volgende:
1 woord nog 1 keer :

OPSOMMING

:Z
Ain't that cute, but it's *WRONG*

Als dat zo was had er:
1) in de reactie van de bewuste aanmodderaar gestaan dat het een opsomtopic was, maar er stond 'Wat-moet-ik-kopen topics zijn er in overvloed geweest, dus ze worden sinds kort weer gesloten.' -> Bzzt wrong, het is een wat-zou-jij-kopen topic, klein doch essentieel verschil.
2) geen slotje op gegaan, maar was ie wel naar de HK gegaan.

Verwijderd

Verkeerd verwoord door de modjes maar die moeten in wat meer topics dan jij reageren, dus give 'em a break...
In mijn ogen zijn al die topics gewoon dood-ordinaire opsommingen en dat is het laatste wat je moet willen op een techforum IMO... :)

• Melkie
Sorry dat een aantal mensen zich aangesproken voelt als ik het over losers heb. Ik vond het gewoon ontzettend triest dat de verklaring door raptile om het topic opnieuw te starten niet eens gelezen leek te zijn.

Van jou valt me dit helemaal tegen, wildhagen. Ik heb jou altijd als een gerespecteerd GoT bezoeker gezien (maar daar zul jij wel schijt aan hebben want... lees verder).

Het lijkt er op dit moment op dat mensen alleen nog maar GoT bezoeken, omdat ze zich god voelen en denken iedereen af te kunnen kraken met de standaardzin "Gebruik de search". Ervaren gebruikers zullen dat idd doen (doe ikzelf ook), maar je kunt het toch niet voorkomen (behalve door de New Topic optie weg te halen... leuk forum!). Dat is bijna hetzelfde als mensen ervan proberen te overtuigen dat ze (te) lang links blijven rijden op de snelweg.

Als je een tijdje afwezig bent geweest (nieuwe baan, verbouwing, verhuizing, vakantie) en dus niet hebt kunnen volgen wat er de laatste 1 of 2 maanden is voorgevallen op GoT, sta je nogal verbaasd als topics op deze manier gesloten worden.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Van jou valt me dit helemaal tegen, wildhagen. Ik heb jou altijd als een gerespecteerd GoT bezoeker gezien (maar daar zul jij wel schijt aan hebben want... lees verder).
Nee hoor, daar heb ik geen schijt aan. Maar ik heb ook altijd het gezegde 'wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet' geleerd. M.a.w.: als jij niet op een bepaalde manier behandeld wil worden moet je dat óók niet met een ander doen. Ook al ben je het nog zo met iemand oneens. Dan kan je beter ff tot 100 tellen (of desnoods tot 10.000, mocht dat nodig zijn) alvorens een reply te tikken...

Virussen? Scan ze hier!

• Melkie
Sorry, mijn excuses daarvoor... :)

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 00:33

Dommel

Professioneel Software Sloper

Op dinsdag 31 juli 2001 16:31 schreef Skater het volgende:
Jezus, wat zijn jullie een losers!!
Daar word je niet erg serieus mee genomen hoor :)
De vraag was niet "wat moet IK kopen?", maar "wat zou JIJ kopen?".
Wat dus in een andere vorm weergeeft "wat ik zou kopen", als iedereen namelijk voor een bepaald ding gaat zou het wel eens goed kunnen zijn en win ik meer info in en zou ik dat ook wel eens kunnen gaan halen :)
Op dinsdag 31 juli 2001 18:44 schreef Skater het volgende:
Zullen we het dan maar niet hebben over jou ondertitel aangezien wij net zoveel van jou weten als van de persoon die jij bedoeld :P
Hopelijk de goede kant op als iedereen zich gewoon netjes gedraagd, zoals de GoT-policy voorschrijft
Misschien niet direct nee maar dat heb ik hierboven net ook al gezegd. Als iedereen iets anders wil als dat jij wil ga je wel nadenken waarom dat dat zo is. Misschien zelfs wel vergelijken en beslissen om toch iets anders te kopen (nl. dat wat de rest ook koopt) :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• Melkie
Heb je de topics gelezen?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Hier hebben we het al uitvoerig over gehad en dat gescheld eh... vinnik nie zo flex eik. Probeer het nog maar een keer als je het nodig vindt, maar dan graag ieeeeetsjes fatsoenlijker.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.