hulp welke adapter heb ik nodig.

Pagina: 1
Acties:
  • 370 views

Vraag

• Tinda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-12-2025
Mijn vraag ik heb deze picu psu gekocht, vbestlife PC voeding DC 12 V ontvangst 300 W Computer netzteilmodul met 24pin Connect/AUX/SATA Kabel,Op amazon.de.Welke adapter heb ik nodig voor deze psu.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik,Het is voor mijn H97n-wifi moederbord met i5 4670k.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb,Is niks daarom vraag ik jullie om hulp voor een goede adapter,Omdat ik daar niet zo in thuis ben,Simpel gezegt geen verstand van.
Dit is het artikel,
...https://www.amazon.de/gp/product/B07BWBPPLB/ref=ppx_od_dt_b_asin_title_s00?ie=UTF8&psc=1

Mvg Wim

Alle reacties

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:05
Uh... een 12v adapter?
Als je dit niet uit de specificaties kan halen, waarom koop je dan in vredesnaam een Pico psu?

• Tinda
Ja verstandverbijstering,moet nog veel leren .

• Tinda
Ja verstandverbijstering,moet nog veel leren . 12 volt ok maar hoeveel watt,
FunFair schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:59:
Uh... een 12v adapter?
Als je dit niet uit de specificaties kan halen, waarom koop je dan in vredesnaam een Pico psu?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:02
Dat ligt eraan wat je er allemaal op aan sluit..

• Tinda
Niet veel is voor een htpc,h97n-wifi met i5 4670 en 2keer ssd 256gb plus koeler ,gpu van de cpu.
Nielson schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:06:
Dat ligt eraan wat je er allemaal op aan sluit..

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:54
Geef even duidelijk aan welke moederbord, CPU, GPU je gebruikt?
Dus merk+type.

• Tinda
Niet veel is voor een htpcGA,H97N-wifi met i5 4670 en 2keer ssd 256gb plus koeler ,gpu van de cpu.
ExploitSolo schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:11:
Geef even duidelijk aan welke moederbord, CPU, GPU je gebruikt?
Dus merk+type.

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:54
Laat ik de vraag anders stellen, heb je een link van de onderdelen welke je in de HTPC wilt zetten? Mogelijk dat wij daar onze informatie vandaan kunnen halen.

• RichardKim06
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-01 07:40
sommige mensen zijn niet te helpen... |:(

• Tinda
Dank je wel vriend,heel netjes had toch gezegt dat ik veel moet leren.Fijne jongen.
RichardKim06 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:16:
sommige mensen zijn niet te helpen... |:(

• RichardKim06
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-01 07:40
Tinda schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:19:
Dank je wel vriend,heel netjes had toch gezegt dat ik veel moet leren.Fijne jongen.

[...]
Je geeft anders geen antwoord op de vragen die je gesteld worden.

• Tinda
dit zijn de produckten.
https://www.amazon.de/gp/...n_title_s00?ie=UTF8&psc=1

https://www.gigabyte.com/...rd/GA-H97N-WIFI-rev-10#ov

https://ark.intel.com/con...cache-up-to-3-80-ghz.html

HDPlex H1 passieve ITX case Intel / AMD’
ExploitSolo schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:15:
Laat ik de vraag anders stellen, heb je een link van de onderdelen welke je in de HTPC wilt zetten? Mogelijk dat wij daar onze informatie vandaan kunnen halen.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:16

Theo

moederbord

Je cpu heeft een TDP van 85 watt. Je moederbord zal ongeveer 15 watt verbruiken. Geheugen en SSD's zullen samen 10 watt verbruiken, plus je wil dat er ook nog 10 watt overblijft voor je usb. Ofwel; je pc zal 120 watt nodig gaan hebben. Zo'n pico psu heeft een rendement van 90 tot 95% Ik ga uit van 90% (worst case) waardoor je 12V adapter minimaal 132 watt moet leveren.

Wat je zoekt is dus een adapter die:
12 volt uitgang is. Niet meer en niet minder.
Minimaal 13 ampère kan leveren. Meer mag ook.
Minimaal 132 watt kan leveren. Meer mag ook.

Nu met WP, PV, EV en PC

• Tinda
Dank je wel hier heb ik wat aan, en op een vriendelijke manier hoe we eigenlijk met elkaar om moeten gaan.Top er mag een slotje op nu weet ik wat ik moet zoeken.
Theo schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:24:
Je cpu heeft een TDP van 85 watt. Je moederbord zal ongeveer 15 watt verbruiken. Geheugen en SSD's zullen samen 10 watt verbruiken, plus je wil dat er ook nog 10 watt overblijft voor je usb. Ofwel; je pc zal 120 watt nodig gaan hebben. Zo'n pico psu heeft een rendement van 90 tot 95% Ik ga uit van 90% (worst case) waardoor je 12V adapter minimaal 132 watt moet leveren.

Wat je zoekt is dus een adapter die:
12 volt uitgang is. Niet meer en niet minder.
Minimaal 13 ampère kan leveren. Meer mag ook.
Minimaal 132 watt kan leveren. Meer mag ook.

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:57
Had je wel gezien dat je kast niet bedoeld is voor gebruik met CPU's met een TDP van meer dan 65 watt? En dat de fabrikant van de kast ook een voeding verkoopt die er bij hoort?

• Tinda
[quote]Flamesz schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:30:
Had je wel gezien dat je kast niet bedoeld is voor gebruik met CPU's met een TDP van meer dan 65 watt? En dat de fabrikant van de kast ook een voeding verkoopt die er bij hoort?
[/quo

Nee dat wis ik niet,En ja voeding had ik er bij maar pas niet kijk hier maar eens naar ik heb precies het zelfde alleen geen zelfde moederbord.

YouTube: LIVE: Building a fanless homelab server Part 4 (HDPLEX, Gigabyte, In...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen. Verloop van dit topic geeft aan waarom dat noodzakelijk is - je geeft te weinig en te warrige info, je krijgt dan ook reacties waar je weinig aan hebt en doordat je daar ook nog eens op gaat reageren ontspoort het geheel.

Begin eens bij het begin, verdiep je in de materie (doorgaans handig voordat je wat bestelt) en als je er dan niet uitkomt mag je rustig een topic openen op GoT, maar dan wel op de juiste plek en bovenal met heldere, duidelijke uitleg over wat je wilt, waat je zelf op gezocht hebt, wat je vond en wat toen exact onduidelijk was. Anders heeft het alsnog weinig zin...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.