The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Ik ben pas met PA gekapt, vond er niks meer aan, maar ik wil dit wel een keer proberen!
Ben wel een newbie in empirequest, maar PA wist ik bijna alles van...
Zeg dus maar hoe ik je gal moet joinen en me aan moet melden, anders ff ICQ contacten!
Ben wel een newbie in empirequest, maar PA wist ik bijna alles van...
Zeg dus maar hoe ik je gal moet joinen en me aan moet melden, anders ff ICQ contacten!
Verwijderd
linkje?
ik heb ook een tijdje planetarion gespeelt maar dat begint te vervelen /me wilt wat nieuws
ik heb ook een tijdje planetarion gespeelt maar dat begint te vervelen /me wilt wat nieuws
Jij ookOp dinsdag 31 juli 2001 16:54 schreef Webby het volgende:
linkje?
www.empirequest.com
Lekker voor de hand liggend
Nee jullie kunnen niet zomaar prive gal joinen maar wel een alliance en dat is coldfusion!
Ik zou jullie hulp best wel kunnen gebruiken omdat ik op dit moment sterke en actieve spelers nodig heb die me kunnen steunen.
Lekker voor de hand liggend
Nee jullie kunnen niet zomaar prive gal joinen maar wel een alliance en dat is coldfusion!
Ik zou jullie hulp best wel kunnen gebruiken omdat ik op dit moment sterke en actieve spelers nodig heb die me kunnen steunen.
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
ik ga het ook ff checken, misschien join ik die zooi wel
Ok doe dat!!
En alleen daarom schop je een topic van bijna drie jaar oud omhoog?
Op slot maar
Op slot maar
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()