Toon posts:

Bugje in Search van GoT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmm is het iemand al eens opgevallen dat de search van GoT niet reageerd op het woordje "aantal", dat herkent ie gewoon niet, en laat het ook weg uit een search-opdracht.

als ik alleen het woord aantal invul, dan zegt ie dat ik niks heb ingevuld.
en als ik een ander woord los invul dan doetie het wel.

lekker buggy dus ;-)

Verwijderd

Is geen bug, sommige woorden ignored-tie gewoon omdat die woorden 'iets' teveel hits geven. Geavanceerd dus :*

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Hier was vorige week ook een draadje over en daar werd idd hetzelfde verteld door iemand :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, is lekker irritant want dat woordje heb ik juist nodig bij mijn search!

zorg dan gewoon dat die search zo geavanceerd is dat ie het woordje aan het eind van de search plaatst zodat ie pas bij de laatste results gaat checken daarop.

anders is het gewoon een irritante feature.
net zoiets als 0 = niks bij php, ook zo'n lekkere 'feature'

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11 12:57

pim

Je kunt ook niet zoeken op inhoud naar C++

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 16:37 schreef vosjuh het volgende:
Hmm, is lekker irritant want dat woordje heb ik juist nodig bij mijn search!

zorg dan gewoon dat die search zo geavanceerd is dat ie het woordje aan het eind van de search plaatst zodat ie pas bij de laatste results gaat checken daarop.
Iedere query optimizer zou pas als laatste de lange result lists moeten gaan mergen. Het is echter niet zo vreemd dat er een stop words list bestaat, aangezien die stopwoorden meestal toch niet voor verbetering van de resultaten zorgen. Google heeft dat bijvoorbeeld ook. het is alleen wel mogelijk bij Google om dit soort woorden toch expliciet mee te nemen in je zoekopdracht.

Verwijderd

noisewoord :)
Pagina: 1