Toon posts:

Geforce kapot??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeie,

Ik heb dus een hercules geforce SDR (SE versie) in mijn enthousiasme meteen gaan overklokken (nu half jaar oud) echter sinds een week of 2 heb ik in 3dmark allerlei "flitsen" door het scherm. Een andere bios erop flashen helpt niet, een andere driver helpt niet, terugklokken naar originele snelheid (110/143) helpt niet, vsync on/off helpt niet, het blijft zichtbaar. villagemark is helemaal niet meer om aan te zien, allerlei strepen erdoorheen.

Het rare is dat dit alleen gebeurd als ik via de T&L engine draai. Zonder hardwarematige T&L is het gewoon goed (alleen een stuk trager)

betekent dit dat mijn geforce is afgestorven?? lijkt er wel veel op :( hij heeft een half jaar gedraaid op 135/170 (met extra koeling, offcourse)

heeft iemand nog creatieve oplossingen voor dit (toch wel) probleem?? Heb weinig zin om een nieuwe kaart te gaan kopen, kost weer 500 ballen. (minimaal, voor een geforce DDR dan, SDR hoef ik niet meer :) )

alvast bedankt

Mart

Verwijderd

Topicstarter
niemand een id???

Verwijderd

Uhmm, neen. Koop 'n Asus.

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-08 22:31
Heb je geen garantie?

Verwijderd

Dit is bekend wat er gebeurd als je te ver overklokt, ga om de garantie zeuren trouwens

Verwijderd

Topicstarter
Weet nie of ik garantie heb, hij is al meert als een half jaar oud en kunnen ze niet zien dat je em hebt overgeklokt?? kzal t bonnetje es gaan opzoeken :) thanx
Pagina: 1