Hoi Tweakers,
Ik wil graag mijn setup upgraden met een budget van om en nabij 450euro, de parts die ik wil vervangen zijn mn CPU, Moederbord en RAM geheugen.
Ik zat zelf te denken aan een AMD Ryzen 5 2600X alleen geen idee welk moederbord hier bij past welk ook een 3200Mhz DDR4 setje RAM sticks ondersteund, m.2 SSD slots heeft en ook niet de hoofdprijs kost.
Kunnen jullie mij verder helpen?
Mochten jullie een beter idee hebben qua CPU hoor ik het graag, ik zat zelf al te kijken naar een i5 9600k maar geen idee wat nou de pluspunten van beide zijn
Edit:
Heb ondertussen een beetje zitten rond kijken en ben toch wel geïnteresseerd genoeg geraakt in een
pricewatch: AMD Ryzen 7 3700X Boxed.
i.c.m
pricewatch: ASRock B450M Pro4
en als RAM
pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16
Is de stock koeler goed genoeg van de Ryzen?
Prijs ligt wat hoger maar er zit wat rek in het budget
Ik wil graag mijn setup upgraden met een budget van om en nabij 450euro, de parts die ik wil vervangen zijn mn CPU, Moederbord en RAM geheugen.
Ik zat zelf te denken aan een AMD Ryzen 5 2600X alleen geen idee welk moederbord hier bij past welk ook een 3200Mhz DDR4 setje RAM sticks ondersteund, m.2 SSD slots heeft en ook niet de hoofdprijs kost.
Kunnen jullie mij verder helpen?
Mochten jullie een beter idee hebben qua CPU hoor ik het graag, ik zat zelf al te kijken naar een i5 9600k maar geen idee wat nou de pluspunten van beide zijn
Edit:
Heb ondertussen een beetje zitten rond kijken en ben toch wel geïnteresseerd genoeg geraakt in een
pricewatch: AMD Ryzen 7 3700X Boxed.
i.c.m
pricewatch: ASRock B450M Pro4
en als RAM
pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16
Is de stock koeler goed genoeg van de Ryzen?
Prijs ligt wat hoger maar er zit wat rek in het budget
[ Voor 45% gewijzigd door Swoped op 28-10-2019 02:21 ]