"Beoordelen niet toegestaan" bij bepaalde topics. Waarom?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cat_byte
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ik heb gezocht en de [url="https://gathering.tweakers.net/forum/faq/forum_faq#forumsoftware]forum-FAQ[/url doorgenomen, maar kom er niet achter: waarom kan ik bijv. hier geen thumbs up geven? Er staat bij mouse-over: "Beoordelen niet toegestaan".

Hoe werkt dit? Wanneer mag dat wel/niet? Staan deze regels ergens vermeld? Ik zou de Forum-faq daarvoor een logische plek vinden trouwens.

PS: topictitel moet natuurlijk zijn: "Beoordelen niet toegestaan" bij bepaalde topics. Waarom?

[ Voor 10% gewijzigd door cat_byte op 27-10-2019 20:16 . Reden: typo topictitel ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 22:35

Roozzz

Plus ultra

Help, ik kan niet reageren?

Er gelden enkele beperkingen voor AWM, ik verwacht dat je daar nog niet aan voldoet.
werkt hier probleemloos btw

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:45

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als je niet kunt reageren, kun je inderdaad ook niet beoordelen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cat_byte
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Dank voor de toelichting. Ik voldoe idd niet aan de eis van minimaal 100 posts, maar wist niet of Thumbs up daar ook onder valt. Blijkbaar dus wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:32

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik meen dat moderators het beoordelen ook zelf uit kunnen zetten per topic. Dan zie je de duimpjes (of Henkjes als je CSS snippets gebruikt) helemaal niet meer.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:45

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ja, dat kan ook, maar daar is in dit geval geen sprake van. In Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij kan je wel meelezen maar niet reageren als je nog geen 100 reacties hebt.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1