specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Brother HL1250 is een optie. Is uit te breiden met een netwerkaansluiting (dacht ik) en anders de 1270 oid, die het al standaard heeft.
Brothers zijn iig een stuk beter te betalen dan HP's. Je kunt btw ook extra garantie bijkopen (naast de standaard 1jr onsite).
Geheugen is goedkoop uit te breiden door er een 72pins FPM in te frotten. Tonerkosten zijn ook prima (laatst kwam de 1250 er goed uit in een test die bij het frontpage nieuws heeft gestaan)
Brothers zijn iig een stuk beter te betalen dan HP's. Je kunt btw ook extra garantie bijkopen (naast de standaard 1jr onsite).
Geheugen is goedkoop uit te breiden door er een 72pins FPM in te frotten. Tonerkosten zijn ook prima (laatst kwam de 1250 er goed uit in een test die bij het frontpage nieuws heeft gestaan)
*insert signature here
Verwijderd
Als je nu eens aan zo'n jet directservertje gaat denken van hp voor die laser en die laserprinter 'n onderhoudsbeurtje gaf, ik denk dat dat best wel 'n goedkope oplossing is.. ?
heb net ook nog ff wat research gedaan en kwam uit op een nashuatec p6015 maar ik weet de aanschaf prijs daarvan niet dus dat ga ik nog ff zoeken
die brother zal ik ook ff kijken thnx
die brother zal ik ook ff kijken thnx
specs | specs server
we hebben een printer server staan maar daar werkt hij dus niet op en als ik hem direct op een pc zet en er gaan 2 mensen tegelijk printen ligt hij er ook uit
specs | specs server