De nieuwe detonator als de tv out daarmee werkt. Anders nog ff wachten op de nieuwste Asus drivers.
Oja, de tv out wordt ondersteund door de detonator drivers. Ook zijn ze echt een stuk beter dan de 5.33 Asus drivers. Vooral in de hogere resoluties. Quake 3 op 1024 is nu wel goed bespeelbaar. Alleen vind ik de Asus drivers meer handigheidjes hebben
Ja, want ook dat Twinview werkt met de Detonator drivers en niet met de Asus drivers. Bij mij is alleen het tv scherm zwart/wit als ik Twinview inschakel. Ff mee pielen nog
*update*: Nu ook kleur in Twinview. Alleen jammer dat het nog wat buggy is (muis doet raar) en dat je geen onafhankelijke resoluties kunt gebruiken. Op het ene scherm DVD en op het andere een spelletje werkt niet
*update*: Nu ook kleur in Twinview. Alleen jammer dat het nog wat buggy is (muis doet raar) en dat je geen onafhankelijke resoluties kunt gebruiken. Op het ene scherm DVD en op het andere een spelletje werkt niet
6.16 drivers gaven mij 300 extra 3dmarks - voor de TV out gebruik ik echter nog steeds TVCC (wanneer gaan die debielen bij asus/nvida nu eens beseffen dat het *best* wel handig is om TV+VGA als optie te hebben - zoals in die eerste v3400 drivers)??
In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!
Manke Neliz: tv + vga werkt nu ook met de 6.18 drivers. Moet je twinview en dan clone selecteren. Helaas moet je wel rebooten
Pagina: 1