Bluetooth oortjes te luid

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 30-05 06:31
Hallo allemaal,

Sinds kort heb maak ik met mijn iPhone X gebruik van Bluetooth oortjes (JBL tune 120 TWS). Dat werkt allemaal prima alleen vind ik dat het geluid zelfs op de laagste stand nog eigenlijk te hard is. Zo erg zelfs dat het eigenlijk niet fijn is om ze een langere tijd in te hebben.

Met een snelle Google search kom je dan op verschillende resultaten. Ik gebruik zelf veel Spotify en video apps (Netflix, Youtube etc.). Nu heeft Spotify zelf wel wat settings waarmee het wat beter wordt maar video apps bijvoorbeeld niet. De EQ settings in de music app van de iPhone doen ook niet veel en veel third party apps werken niet met andere apps.

Iemand een tip? De oortjes zelf werken prima (en ook geen problemen op de Mac). Maar hierdoor gebruik ik ze eigenlijk niet op mijn telefoon.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Op de laagste stand te hard? Ligt dat niet gewoon aan de dopjes? Hier op de laagste stand is als proberen te horen of een mier een scheet laat - alsof er helemaal geen geluid is.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draak42
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-05 18:01
Hier ook dit probleem op diverse setjes oortjes. Helaas geen oplossing kunnen vinden. Je kan de volume slider lager slepen dan de laagste stand, en dan is het geluid ineens helemaal weg bij mij, en dan bij een paar procent ineens te luid. Benieuwd of je een oplossing, want op alle andere devices werkt dit prima met deze oortjes

Oost west 127.0.0.1 best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1274005

Wat zonde zeg, zijn dure oortjes. Heb je al een equilizer app geprobeerd? Lees dit op andere fora als mogelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-05 21:14
...

[ Voor 107% gewijzigd door WEBGAMING op 10-11-2019 01:44 ]