Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrrango
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-05-2020
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/PJ7hh1P9/2.png
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/3wZTNskg/3.png

Honor 9X

HONOR 9X komt naar de Europese markt en vooral de Nederlandse markt. Officiële aankondiging is gepland op 24 oktober 2019. Er zijn nog geen berichten over de HONOR 9X pro op dit moment. Dit artikel wordt bijgewerkt met het laatste nieuws, specificaties en de prijs van het product zodra het officieel is.

Sales info

Flash Sale op 31 Oktober: Uitverkocht

Flash Sale op 7 November: Uitverkocht

De volgende Flash Sale is op 14 November €199

Specificaties Honor 9X

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/sxrHWXbx/4.png

HONOR 9X: 91% screen to body ratio + 48MP triple camera + 128 GB storage at 249€

Hoogtepunten:
  • FullView Screen en geen notch (& Popup Camera)
  • Triple Camera met 48MP hoofd camera
  • 128 GB - UFS 2.1 memory
  • Kirin 710F + 4 GB RAM
  • 4000 mAh batterij met USB-C port
Indrukwekkende FullView screen & reflecterende achterkant: typisch HONOR ontwerp

HONOR View 20 was de eerste smartphone met een notch in het scherm. HONOR 9X is de eerste HONOR-telefoon met pop-upcamera en daardoor echt Fullview-scherm biedt. Het is de eerste smartphone onder de 200 € met deze technologie.

HONOR 9X-scherm is 6.59 ’Full HD +, met LCD-technologie. Er wordt gezegd dat het scherm 91% van de voorkant in neemt zonder inkeping dankzij een 16MP gemotoriseerde "Pop-Up camera" en COF-technologie om de onderrand te verminderen. De camera aan de voorkant gaat alleen omhoog wanneer u de selfiemodus activeert.

Aan de achterkant ziet de HONOR 9X eruit als elke andere HONOR-smartphone met een glasachtig ontwerp met een pixel "X" -vorm die verschijnt met de verschillende belichting. De telefoon is verkrijgbaar in Midnight Black en Sapphire blue.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/BnVhgNRd/5.png

Drievoudige camera en 48MP onder de €200

HONOR 9X is de eerste HONOR X-smartphone met drievoudige cameramodule, voor meer veelzijdigheid aan foto's. De hoofdcamera is een 48 MP-camera met een Sony IMX 582 CMOS-sensor, met zes hoge resolutie lenzen, voor helderdere foto's. HONOR 9X heeft dezelfde mogelijkheid als eerdere HONOR vlaggenschiptelefoons met 48 MP-modules, zoals meer mogelijkheid om in te zoomen op de foto.

De tweede lens is een ultrabrede camera met een gezichtsveld van 120 ° met een 8MP-resolutiesensor om meer elementen in de foto weer te geven, en de derde lens is een veldcamera met een diepte van 2MP die wordt gebruikt in de modus met groot diafragma en portret.

Nachtfotografie is verbeterd op HONOR 9X in vergelijking met HONOR 8X dankzij verschillende technologieën. Het F1.8-diafragma gecombineert met de grote Sony IMX 582 ½ inch-sensor om meer licht vast te leggen dan andere smartphones in deze prijsklasse.

Goede prestaties en grote batterij: zoals elke HONOR X

HONOR X-producten hebben altijd dezelfde DNA: geavanceerde software functionaliteiten, goede prestaties en goede batterijduur.

HONOR 9X is uitgerust met 12nm Kirin 710F CPU die al goede prestaties bleek te hebben in eerdere HONOR- en HUAWEI-smartphones. De telefoon heeft ook 4 GB RAM (LPDDR 4X) en heeft de laatste GPU Turbo 3.0-software-optimalisaties voor betere prestaties bij gamen. De batterij is gestegen van 3750 mAh (HONOR 8X) naar 4000 mAh in HONOR 9X, en nu met USB Type-C oplaadpoort (10 W oplaadsnelheid).

HONOR 9X draaid op EMUI 9.1 gebaseerd op Android 9 en is perfect compatibel met elke Google Play-services. De opslag is toegenomen van 64 GB in de vorige generatie tot 128 GB, nu met ultrasnel UFS 2.1-geheugen. U kunt ook 2 SIM-kaarten gebruiken of het geheugen uitbreiden tot maximaal 512 GB met behulp van een Micro SD kaart.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/76C9Hmqv/9-XComparsion-2.png

[YouTube: Netherland Halloween Treats _ First Honor 9X user get big surprise]

De batterij getest van de Honor 9X
https://honorfan.nl/de-batterij-getest-van-de-honor-9x/

Review

User Review 1
Conclusie
De Honor 9x is een leuke mid-range telefoon voor een leuke prijs.
Hihonor heeft hem in de flash sale te koop voor €199 en belsimpel is ook met die prijs (tijdelijk?) mee gegaan.
Puntje is wel dat er geen NFC op het toestel zit dus contactloos betalen gaat hem niet worden met de Honor 9x

User Review 2
Honor 9X vs Samsung Galaxy A50

User Review 3
Conclusie: voor een bescheiden €199,- is de HONOR 9X absoluut geen duur toestel en kun je met dit toestel echt wel even vooruit.

User Review 4
Conclusie: Over het algemeen ben ik zeer tevreden met deze smartphone en de prestaties hiervan, helemaal gezien de prijs. Voor de normale gebruiker is deze smartphone meer dan genoeg en dat is het geval voor de meeste gebruikers. Maar verwacht geen high-end performance door de mid-range processor.

More Info

[ Voor 30% gewijzigd door mrrango op 11-11-2019 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:04
Ik zag deze ook voorbij komen.
En zag dat er een actie liep ofzo voor 199,- euro via Honor pagina??

Ben wel benieuwd na reviews en performance, want twijfel om er ook zelf 1 aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrrango
Fordius schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 12:53:
Ik zag deze ook voorbij komen.
En zag dat er een actie liep ofzo voor 199,- euro via Honor pagina??

Ben wel benieuwd na reviews en performance, want twijfel om er ook zelf 1 aan te schaffen.
Flash Sale op 31 okt om 10:00 hihonor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:49
Naast de Flash Sale op 31 oktober kunnen er 199 mensen ook een Band 5 winnen wanneer zij hun e-mailadres achterlaten op de website van HiHonor.

Ik vind dit een heel interessant toestel. Een batterij van 4000mAh en geen AMOLED scherm doet mij vermoeden dat de batterijduur van deze telefoon nog wel behoorlijk hoog zou kunnen zijn. 128GB opslag is ook niet verkeerd, maar de 48MP camera heb ik mijn twijfels over. Doet me nog steeds een beetje denken aan de megapixel race die heel erg gaande is. Wil niet zeggen dat het perse slecht is, maar nodig is een 2e.

[ Voor 45% gewijzigd door ViezeVis op 28-10-2019 17:42 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Csfolmer
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-09-2024

Csfolmer

csfolmer.nl & honorfan.nl

Het is een leuke upgrade van zijn voorganger (de Honor 8X)
USB-C en zijn 3,5mm aansluiting behouden!
De selfie camera is net ff te langzaam om de telefoon te ontgrendelen via Face-ID.
Maarja de vingerafdruk scanner op de achterkant werkt ook prima.

wbt de accu, ja die is heel goed, je kan er makkelijk de dag mee door komen.
wbt de camera, hij maakt geen verkeerde foto's maar of dat nu aan de 48MP camera ligt.... ;-))

CSF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrrango
Slechts beperkt aantal beschikbaar op 31 oktober € 199
Belsimpel prijs € 229

Hihonor/nl
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/6QGPrM79/1.png

Belsimpel
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Y0gg8m6L/2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csfolmer

Csfolmer

Voorraad er doorheen binnen het uur!
500 stuks binnen het half uur

CSF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazeykazeman
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02-06 21:28
Ook bij Belsimpel €199 trouwens. staat nog op voorraad!

https://www.belsimpel.nl/honor-9x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjkooijman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-12-2021
Hij blijkt niet Play Protect Certified te zijn? Hierdoor kun je wel de Play Store in, maar apps als Disney+ bijvoorbeeld kan hij niet installeren. Andere apps installeren wel, maar openen dan niet. Hoop dat ze dit snel oplossen, maar gezien de impasse met Google lijkt me dit sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-06 20:10
Heeft iemand dit toestel al in een Nederlandse winkel gekocht? Weet iemand of dit 4G+ heeft en of er een hoesje in de doos zit?

Qua opzoeken in de specificatie wordt ik er niet echt helder op. Ook al lijkt het erop dat 4G+ er niet op te zitten. Maar hopelijk heb ik dat verkeerd. :) ook qua hoes mixed signals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csfolmer

Csfolmer

polopolo150 schreef op zondag 3 november 2019 @ 08:02:
Heeft iemand dit toestel al in een Nederlandse winkel gekocht?
Ja hoor bij belsimpel en Honor
Weet iemand of dit 4G+ heeft
Volgens mij zijn de frequenties wel beschikbaar maar of ze gecombineerd worden weet ik.
en of er een hoesje in de doos zit?
Ja een siliconen bescherm hoes

CSF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csfolmer

Csfolmer

gjkooijman schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:31:
Hij blijkt niet Play Protect Certified te zijn? Hierdoor kun je wel de Play Store in, maar apps als Disney+ bijvoorbeeld kan hij niet installeren. Andere apps installeren wel, maar openen dan niet. Hoop dat ze dit snel oplossen, maar gezien de impasse met Google lijkt me dit sterk.
Disney+ is niet compatible geeft die aan.
Al play protect wel in de menu settings te zien is en alles oké is.
Welke app werken bijvoorbeeld niet?

Wil je voortaan reageren in één post op meerdere personen? 2 posts of meer onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet gewenst.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 06-11-2019 09:48 ]

CSF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-06 19:12
Inmiddels is mijn Honor 9X binnen. Werkt soepel en snel, maar dat mag je natuurlijk verwachten van een nieuwe telefoon. Oplader en (doorzichtig) hoesje zijn meegeleverd, ook netjes.

Het lijkt er helaas wel op dat er geen NFC op zit, in tegenstelling tot wat meerdere sites (o.a. tweakers en belsimpel, het enige verkooppunt momenteel) melden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
lactaxative schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:19:

Het lijkt er helaas wel op dat er geen NFC op zit, in tegenstelling tot wat meerdere sites (o.a. tweakers en belsimpel, het enige verkooppunt momenteel) melden. :|
De site van Honor zelf geeft aan dat er geen NFC op zit.

Heb dit vorige week ook in de PW gemeld dat het fout stond voor alle 9X versies (duidelijk erbij gezet). Jammer dat ze het dan alleen aanpassen voor de versie die ik heb aangegeven. Lezen is blijkbaar een lastig vak tegenwoordig. :N Heb het nogmaals over de schutting gegooid.

[ Voor 18% gewijzigd door Bastien op 04-11-2019 19:32 ]

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lactaxative
Bastien schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:27:
[...]
De site van Honor zelf geeft aan dat er geen NFC op zit.

Heb dit vorige week ook in de PW gemeld dat het fout stond voor alle 9X versies (duidelijk erbij gezet). Jammer dat ze het dan alleen aanpassen voor de versie die ik heb aangegeven. Lezen is blijkbaar een lastig vak tegenwoordig. :N Heb het nogmaals over de schutting gegooid.
Er zijn helaas veel gerenommeerde sites die het fout hebben. Mogelijk is er in een eerder stadium vanuit Huawei bevestigd dat het toestel NFC zou hebben. De fout lijkt namelijk terug te leiden tot de unveil rond 24 juli.

Nu eens bedenken of dat dit een breekpunt is voor mij... Ik gebruikte het wel, maar eerlijk gezegd gaf het regelmatig kuren.

[ Voor 8% gewijzigd door lactaxative op 04-11-2019 19:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• polopolo150
Ik heb de Honor 9X vandaag ook binnen. Best wel een leuke telefoon!

Kan bevestigen dat de toestel 4G+ heeft. Heb de 100 mbit kunnen halen met download via Tele2.

Disney+ werkt trouwens bij mij.

[ Voor 9% gewijzigd door polopolo150 op 04-11-2019 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csfolmer

Csfolmer

Ja wilde net melden dat die 4g+ heeft (even sim overgezet)

CSF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csfolmer

Csfolmer

lactaxative schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:36:
[...]

Er zijn helaas veel gerenommeerde sites die het fout hebben. Mogelijk is er in een eerder stadium vanuit Huawei bevestigd dat het toestel NFC zou hebben. De fout lijkt namelijk terug te leiden tot de unveil rond 24 juli.

Nu eens bedenken of dat dit een breekpunt is voor mij... Ik gebruikte het wel, maar eerlijk gezegd gaf het regelmatig kuren.
Na zag ik ook op veel websites.
Het heeft te maken omdat er in de wereld eigenlijk 3 versies vd Honor 9x zijn.
Een global versie die wij kunnen kopen, met 710f chip en zonder NFC.
En de Chinezen hebben een 9x en 9x Pro met alle twee andere chipset. En daar komt de verwarring. Want meeste websites nemen de Chinese spec's over.

Wil je voortaan reageren in één post op meerdere personen? 2 posts of meer onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet gewenst.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 06-11-2019 09:49 ]

CSF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lactaxative
Csfolmer schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:11:
[...]

Na zag ik ook op veel websites.
Het heeft te maken omdat er in de wereld eigenlijk 3 versies vd Honor 9x zijn.
Een global versie die wij kunnen kopen, met 710f chip en zonder NFC.
En de Chinezen hebben een 9x en 9x Pro met alle twee andere chipset. En daar komt de verwarring. Want meeste websites nemen de Chinese spec's over.
Ik had altijd begrepen dat er doorgaans een EU versie gemaakt wordt met NFC en een US ( :? ) versie zonder. Ik had de gespleten berichtgeving ook zo geinterpreteerd.

Ben tot nu toe vrij tevreden over de Huawei skin trouwens! Het enige wat me opviel is dat wanneer je je scherm draait, de volumeknop niet meedraait. :X Devil's in the details!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• polopolo150
Ik heb een positieve verrassing gevonden met deze telefoon. Via Tele2 kan ik hiermee VoLTE gebruiken. Dus bellen via 4G. Dat vind ik wel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrrango
mrrango schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:09:
[...]

Flash Sale op 31 okt om 10:00 hihonor
NEXT STOCK AND FLASH SALE COME ON 7 NOV hihonor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Ben trouwens ook net achtergekomen dat Netflix de content op deze telefoon op SD kwaliteit afspeelt. Geen goeie Widevine DRM licentie op deze telefoon?

Edit: DRM Info geïnstalleerd van de play store en het toestel heeft L1. Hmm.

[ Voor 21% gewijzigd door polopolo150 op 06-11-2019 00:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1262998

gjkooijman schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:31:
Hi gjkooijman,

Zou je eens willen proberen om je cache te legen in de Playstore? Het toestel is gewoon 100% voorzien van alle benodigdheden voor een goede werking met GMS.

Mocht dit nou niet helpen, let me know!

Honor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Csfolmer

Csfolmer

De flash sale is weer over!
Volgende week 14 november is er weer voorraad.
(en ook meer blauwe versies zijn dan beschikbaar)

CSF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online
Csfolmer schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:23:
De flash sale is weer over!
Volgende week 14 november is er weer voorraad.
(en ook meer blauwe versies zijn dan beschikbaar)
Mja, het zou leuk zijn als ze eens een ander tijdstip kiezen. Kan ik er ook gebruik van maken. :P

Of anders maar €25 extra lappen.

[ Voor 5% gewijzigd door Bastien op 07-11-2019 16:37 ]

Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-06 10:04

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ben benieuwd, ik heb vandaag de zwarte 9X besteld tijdens de flash sale ter vervanging van mijn Nokia 7+ waarvan het scherm het laat afweten.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csfolmer

Csfolmer

Bastien schreef op donderdag 7 november 2019 @ 16:36:
[...]
Mja, het zou leuk zijn als ze eens een ander tijdstip kiezen. Kan ik er ook gebruik van maken. :P

Of anders maar €25 extra lappen.
Ja... Bij belsimpel krijg je koptelefoon a 50 euro als je review schrijf.

CSF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Csfolmer schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:20:
[...]

Ja... Bij belsimpel krijg je koptelefoon a 50 euro als je review schrijf.
Alleen als je snel bent met je review ;)
Alleen de eerste 25 klanten die een review schrijven krijgen een Honor headset! De actie loopt vanaf
05-11-2019 vanaf 14:00.
Uit de actievoorwaarden

Overigens heeft Honor zelf ook een review-actie met kans op een koptelefoon, maar daar gaat het om de 50 meest uitgebreide reviews:

https://www.hihonor.com/nl/product/honor-9x

(naar beneden scrollen voor de actie)

[ Voor 31% gewijzigd door SnoeiKoei op 07-11-2019 21:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrrango
De batterij getest van de Honor 9X
https://honorfan.nl/de-batterij-getest-van-de-honor-9x/

[ Voor 63% gewijzigd door mrrango op 10-11-2019 09:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Csfolmer

Csfolmer

Honor heeft de Honor 9x grondig getest, check dit filmpje
YouTube: Full Inside HONOR 9X’s Test Lab

CSF

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nou, ik heb 'm sinds vrijdag, van de vorige flash sale. Tot nu toe ben ik prima tevreden. Ik heb er een paar dagen redelijk wat mee gespeeld, uiteraard om apps te installeren enzo maar ook filmpjes kijken, beetje browsen, bellen, berichtjes sturen etc. De camera's heb ik nog niet echt goed getest. Mijn eerste indruk is dat het een prima telefoon is, met helder scherm, vlotte SOC en hoewel ik van Android One afkom vind ik de schil van Huawei / Honor niet storend. De telefoon voelt degelijk en er wordt een transparante bumper case bij geleverd, wat mij betreft een pluspunt. Oplader en snoer worden ook megeleverd evenals een pinnetje om de SIM-tray uit het toestel te halen. Netjes. Verder zit er nog een simpel in-ear headsetje bij (met microfoon in het snoer) maar die heb ik nog niet gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrrango
Dutch heeft een zeer goed aanbod.
Frankrijk en Duitsland zijn duur. _/-\o_ _/-\o_

Amazon DE: 299 €
Amazon FR: 249 €

[ Voor 73% gewijzigd door mrrango op 12-11-2019 18:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrrango
laatste nieuws

Honor 9x gratis verzendcode : A9XGRATIS
Vandaag gratis verzending voor Honor 9x bij hihonor.com/nl. Blauw ook beschikbaar.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Lsy8rBqS/2.png

[ Voor 21% gewijzigd door mrrango op 13-11-2019 18:02 ]

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:47
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze het toestel later significant in prijs gaan laten stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

ASW1 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:44:
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze het toestel later significant in prijs gaan laten stijgen.
Ik denk dat de prijs komende tijd tussen de adviesprijs (299) en de 199 die je nu betaalt zal komen liggen. Dit is een tijdelijke actie, geen reguliere verkoop dus ik denk ook niet dat de prijs 199 zal blijven.

Ik ben overigens nog steeds supertevreden met mijn 9X. Batterijduur is uitmuntend, zelfs komend vanaf de zuinige Nokia 7+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Csfolmer

Csfolmer

SnoeiKoei schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:21:
[...]
Ik ben overigens nog steeds supertevreden met mijn 9X. Batterijduur is uitmuntend, zelfs komend vanaf de zuinige Nokia 7+
Leuk om te lezen! Welkom bij #ForTheHonorFan 😉
Hoop dat ze volgende maand misschien wel updaten naar Android 10, ze zijn nu begonnen met bèta testen op de HONOR View 20, HONOR 20 en HONOR 20 PRO.

Sorry ik mag de link niet delen, maar ff zoeken op Honor Fan Nederland doet wonderen😂

CSF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Csfolmer

Csfolmer

Straks om 10:00 begint weer de flash sale op http://hihonor.com/nl

CSF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Wat mij opvalt is dat de ontvangst van mijn Tele2 4G echt heel gevoelig is. Zonder echt goede reden heb ik soms heel weinig streepjes in mijn ontvangst. Maar heb ook vaak gehad dat 1 streepje alsnog genoeg is om normaal te kunnen internetten.

Dus het is geen probleem maar wel opvallend vergeleken met de OnePlus 6 die ik hiervoor had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online
Ik lees op verschillende sites dat de update naar Android 10 er is of komt. Via systeem updates is ie nog niet te vinden voor dit toestel. Heeft iemand de update al of heeft iemand een datum /periode gevonden ergens die betrouwbaarder is dan de zgn. nieuwssites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online
Heeft iemand al een update ontvangen de laatste dagen? Via een paar sites (gevonden met Google, https://www.rprna.com/upd...e-for-honor-9x-in-europe/ en https://www.carbontesla.c...rope-june-security-patch/) lees ik dat de update nu toch wel moet komen of er al moet zijn. Ik krijg 'm (nog) niet in ieder geval.

Gaat mij nog niet eens zozeer om Android 10 maar dat er nu ook al een half jaar geen beveiligingsupdates zijn geweest. Had het idee dat Huawei daar zorgvuldiger mee omging maar op deze manier is het mijn eerste en laatste toestel van ze. Nogal onbetrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Bastien schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 14:57:
Ik lees op verschillende sites dat de update naar Android 10 er is of komt. Via systeem updates is ie nog niet te vinden voor dit toestel. Heeft iemand de update al of heeft iemand een datum /periode gevonden ergens die betrouwbaarder is dan de zgn. nieuwssites?
Stond op het punt om 'verstuur' te klikken met een mini-rant dat ik nog steeds geen Android 10 heb. Maar net even gecheckt naar updates en ik download nu de EMUI 10 update binnen! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online
polopolo150 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:03:
[...]

Stond op het punt om 'verstuur' te klikken met een mini-rant dat ik nog steeds geen Android 10 heb. Maar net even gecheckt naar updates en ik download nu de EMUI 10 update binnen! :D
Ik had vorige week de Huawei chat eens geprobeerd, warempel in het Nederlands. Diegene gaf aan dat de uitrol eerder dit jaar in Nederland en België niet goed was gegaan en het binnenkort wel mogelijk zou worden. Dat is blijkbaar nu want kreeg vanmorgen ook de melding. Nog niet gedaan, vanavond of morgen maar doen. Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
@Bastien Even meerdere keren je software update testen. De eerste update was EMUI 10 maar had nog beveiliging updates van Januari 2020. Nu zit ik op Juli 2020. :)

* polopolo150 is blij dat 'ie eindelijk dark mode heeft. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online
polopolo150 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:39:
@Bastien Even meerdere keren je software update testen. De eerste update was EMUI 10 maar had nog beveiliging updates van Januari 2020. Nu zit ik op Juli 2020. :)

* polopolo150 is blij dat 'ie eindelijk dark mode heeft. :D
Ja, ik zag het na de eerste. Had ook al gelezen dat juli ook beschikbaar was. Vandaar dat ik Huawei gevraagd had hoe het zat omdat EMUI 9 al > half jaar niets meer kreeg.

Weer iets meer bij de tijd zeg maar. :P

Pagina: 1