Spelfouten voorbehouden.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ten tweede: ik heb die regel niet bedacht. Ik voer em alleen uit. Lees ook dit:
[topic=174099]
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
hou je dan wel aan de regels!Op dinsdag 31 juli 2001 16:13 schreef Jotti het volgende:
Ja zeg.. ten eerste mogen klaagtopics in [forum=15]
Ten tweede: ik heb die regel niet bedacht. Ik voer em alleen uit. Lees ook dit:
[topic=174099]
ik vraag niet wat IK ZOU MOETEN KOPEN !!!!
ik ben alleen geintereseerd en wat de spelers tegenwoordig willen hebben puur uit intresse!
lees nou wat ik heb man!
zoveel beter is er nog niet hoor.
en alsof ik dat allemaal zo 1,2,3 zou kennen betalen
Ik werk op de reparatie afdeling van KPN hoor ik ben geen bankderecteur
ik wil gewoon graag op de hoogte blijven van wat de spelers willen en waarom omdat ik dat gewoon interesant vind.
zo hou ik ook de kennis over PC's een beetje op de hoogte.
Spelfouten voorbehouden.
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Verwijderd
Tja... dan wordt het een (vrij nutteloze) opsomming en die mogen gelukkig niet meer...Op dinsdag 31 juli 2001 16:22 schreef raptile het volgende:
[..]
ik ben alleen geintereseerd en wat de spelers tegenwoordig willen hebben puur uit intresse!
Verwijderd
Kortom, wat is de ideale gamepc, en dat staat dus gelijk aan een koopadvies.Op dinsdag 31 juli 2001 16:22 schreef raptile het volgende:
[..]
hou je dan wel aan de regels!
Het is trouwens erg onbeleefd om iemand de huid vol te schelden, ook al denk je (in dit geval onterecht) dat je onrecht is aangedaan.
Nu doe je eigenlijk weer hetzelfde, en je reageert weer even fel op een slotje. Doe eerst zelf wat moeite voordat je een topic post, want je merkt ook aan de reacties van andere users dat je onnodige vragen stelt.
Die vraag over een dual Athlon bord was ook een typische Searchvraag. En de tweakers.net frontpage search doet ook wonderen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
vragen wat iemand mooi vind is tegen de regels?Op dinsdag 31 juli 2001 16:27 schreef Tsjipmanz het volgende:
Wat jij mag doen is gewoon tegen de regels, wat is er dan voor raars aan n slotje?
waar staat dat?
Spelfouten voorbehouden.
Moet je mij het nut is uitleggen van zo'n opsomtopic van jou? ik zie het nut er namelijk niet van in, maw, het heeft geen cachet, geen toegevoegde waarde... Om voor een topic toch bestaansrecht te willen bepleiten moet die, mijn inziens, wel voldoen aan die twee vereisten...
De HK moet geen vuilstortplaats voor alle fora worden, dus ik vind dat een onzinnige techtopic niet per definitie naar de HK toe moet.Op dinsdag 31 juli 2001 16:34 schreef ecteinascidin het volgende:
Dus, gewoon naar de HK.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
als ik bijcvoorbeeld op de website kijk dan zie ik niet welke ik moet hebben hoor.ik zie alleen algemene informatie.Op dinsdag 31 juli 2001 16:30 schreef Exirion het volgende:
Raptile : je hebt gisteren VIER topics geopend omdat je een probleem had met een BIOS flashen, terwijl al je vragen niks voorstelden. Je had alles zo op de Asus website kunnen opzoeken, en je verwacht van anderen dat ze alles voor je oplossen.
Nu doe je eigenlijk weer hetzelfde, en je reageert weer even fel op een slotje. Doe eerst zelf wat moeite voordat je een topic post, want je merkt ook aan de reacties van andere users dat je onnodige vragen stelt.
Die vraag over een dual Athlon bord was ook een typische Searchvraag. En de tweakers.net frontpage search doet ook wonderen.
Ik denk dat jij net iets slimmer bent met deze dingen dan ik en daar kan ik niets aandoen.
er zit toch verschil in een rev 1.01 1.02 en een 1.03 moederbord of niet soms?
ik geef toe dat ik me weg niet lekker kan vinden op het internet hoor en dat ik jouw schuld ook niet maar ik vraag het niet voor niets 4 keer.
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
Nu, dat was toch geen verrassing
die heb ik nooit gesteld en volgends mij waren het er ook geen 4 maargoed dat doet er ook niet toeOp dinsdag 31 juli 2001 16:30 schreef Exirion het volgende:
Spelfouten voorbehouden.
ken je die reclame nog met duft duidelijke taal tevragenOp dinsdag 31 juli 2001 16:32 schreef jurjen13 het volgende:
en als je het niet wil kopen, dan is het gewoon een ordinaire opsomtopic....
Moet je mij het nut is uitleggen van zo'n opsomtopic van jou? ik zie het nut er namelijk niet van in, maw, het heeft geen cachet, geen toegevoegde waarde... Om voor een topic toch bestaansrecht te willen bepleiten moet die, mijn inziens, wel voldoen aan die twee vereisten...
ik stel deze nu aan jou want ik snep je nei thelemaal
voor mij was het gewoon intresse meer niet
Spelfouten voorbehouden.
sorry voor degene die ik aangevallen heb.
(en dat meen ik)
voor de vraag over bios flashen enzo had ik inderdaad kennen zoeken maar kreeg daar nogal wat reacties op.
en sommige problemen ... daar kom ik gewoon niet uit.
nogmaals ... sorry
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
Beetje hardleers ben je wel...Op dinsdag 31 juli 2001 16:40 schreef raptile het volgende:
[..]
ken je die reclame nog met duft duidelijke taal tevragen
ik stel deze nu aan jou want ik snep je nei thelemaal.
voor mij was het gewoon intresse meer niet
dicht was.
/edit : jullie waren allemaal te snel
Door johnny appleseed - dinsdag 31 juli 2001 16:29Op dinsdag 31 juli 2001 16:43 schreef Jotti het volgende:
Even met alle respect, maar ik zie hier niemand die het met je eens is, denk je nog steeds dat je onrecht is aangedaan?
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 31 juli 2001 16:22 schreef raptile het volgende:
[..]
hou je dan wel aan de regels!
Kortom, wat is de ideale gamepc, en dat staat dus gelijk aan een koopadvies.
Het is trouwens erg onbeleefd om iemand de huid vol te schelden, ook al denk je (in dit geval onterecht) dat je onrecht is aangedaan.
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
leuk heOp dinsdag 31 juli 2001 16:44 schreef Courage het volgende:
[..]
Beetje hardleers ben je wel...Lees nou eens de reacties van iedereen en met name Exerion, ik denk zelfs dat als je het topic in de HK gepost had dat ie nou nog niet
dicht was.
/edit : jullie waren allemaal te snel
Voor je excuses: aanvaard hoor
Verwijderd
Volgens mij was ik het ook oneens, maar daar vergis ik me blijkbaar inOp dinsdag 31 juli 2001 16:45 schreef raptile het volgende:
[..]
Door johnny appleseed - dinsdag 31 juli 2001 16:29
Maar voor alle duidelijkheid, we waren het er toch uit?
Lekker laten afzakken dit topic dus
Als je problemen hebt met de geldende policy moet je daar ff een nieuw topic voor openen of met Kaj. bespreken, maar dat lijkt me ook niet echt verstandig (iedereen is het er wel over eens, dat die topics niet gewenst zijn).
Groetjes van mij.
Spelfouten voorbehouden.
Dit topic is gesloten.
![]()