Aanpassing Veiling bericht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Hoi! :)

Zou het mogelijk kunnen zijn dat, inhoudelijk als er een advertentie is gemaakt en later aangepast word, hiervan een email of notificatie te kunnen krijgen?

Ik noem nu als voorbeeld, zie mijn commentaar:
V&A aangeboden: Stapel van 58 CPU's

Groet en dank!

Edit of wel;

"Ik had interesse in de QX9650 en ik zie inderdaad dat het geschrapt is. Ik had je via DM hiervan ook op de hoogte willen stellen. Jammer dat een veiling dan gewoon doorgaat en niet gereset word na aanpassing.

Edit; Ik vind dat de veiling opnieuw moet worden gedaan en laatste bieders hiervan op de hoogte gebracht worden. Er is iets verwijderd en men verwacht niet dat er ineens een Edit plaats vind. Je krijgt een email dat je overboden word, niet als er een aanpassing gedaan is.

Ik verwijder mijn bod als mijn bod weer te zien is. Leuker zou zijn dat je een emailtje krijgt met "Advertentie is aangepast, u kunt uw bod terug trekken of hoger bieden.""

[ Voor 49% gewijzigd door XRayXI op 26-10-2019 22:19 ]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Nu online
Stel ik maak een adv. voor 10 schijven. Gaanderweg krijg ik DMs binnen dat er één of twee weg zijn. Ik pas dat aan en maak dat wel duidelijk in de advertentie.

Maar persoonlijk, als ik overboden word, ga ik kijken hoe het gaat en, lees dat advertentie gewoon niet meer. En, een veiling zou gewoon moeten zijn, wat je als eerst ziet en leest, krijg je.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 11:18

Bene

list incomprehension

Voordat een mod besluit het gegeven voorbeeld te verwijderen: ik had de bovenste bieder via PM ingelicht hier over en na aanpassing is door nieuwe bieders al verschillende keren hoger geboden. Mijn inziens is deze opmerking niet meer relevant voor mijn aanbod.

Als ik dit op een andere wijze had moeten doen (bijvoorbeeld door zoals XrayXI voorstelt de advertentie te verwijderen en opnieuw aan te maken) zou dat een vermelding in de V&A FAQ waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Nu online
Bene schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:52:
Voordat een mod besluit het gegeven voorbeeld te verwijderen: ik had de bovenste bieder via PM ingelicht hier over en na aanpassing is door nieuwe bieders al verschillende keren hoger geboden. Mijn inziens is deze opmerking niet meer relevant voor mijn aanbod.

Als ik dit op een andere wijze had moeten doen (bijvoorbeeld door zoals XrayXI voorstelt de advertentie te verwijderen en opnieuw aan te maken) zou dat een vermelding in de V&A FAQ waard zijn.
Mijn inkijk is afgewezen.