Na een aantal keer een BSOD gehad te hebben, gezocht naar de oorzaak d.m.v. uitsluiten. Op het einde hield ik de hdd en het mobo over. Ik heb de oude hdd eruit gehaald en de "nieuwe" hdd voorzien van een frisse nieuwe installatie. Geen problemen meer gehad. Ook nog even mijn back-up van de oude hdd op de andere hdd gezet en eveneens geen problemen meer.
Mijn conclusie is dus dat het aan die oude hdd ligt.
Nu vraag ik mij echter af waar het aan ligt. Ligt het aan de disk of aan de elektronica op de print?
Ik ben erg benieuwt waar het aan zou kunnen liggen. Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Hdd gegevens:
Merk: Samsung
Type: HD103UJ.
Datum: 2009-03
Draaiuren: 60.000+
Foutmeldigen: Geen
Ik kan "geen foutmeldingen" even niet plaatsen t.o.v. de BSOD's die ik met deze schijf heb gehad op mij pc. Ik hoop dat iemand mij meer duidelijkheid kan geven. Altijd leuk om iets bij te leren!
Mijn conclusie is dus dat het aan die oude hdd ligt.
Nu vraag ik mij echter af waar het aan ligt. Ligt het aan de disk of aan de elektronica op de print?
Ik ben erg benieuwt waar het aan zou kunnen liggen. Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Hdd gegevens:
Merk: Samsung
Type: HD103UJ.
Datum: 2009-03
Draaiuren: 60.000+
Foutmeldigen: Geen
Ik kan "geen foutmeldingen" even niet plaatsen t.o.v. de BSOD's die ik met deze schijf heb gehad op mij pc. Ik hoop dat iemand mij meer duidelijkheid kan geven. Altijd leuk om iets bij te leren!