is het mogelijk om QR whatsapp code te scannen van een samsung device? Iphone moet zichtbaar zijn op samsung. Of gaat dat meestal met een hack?
Ehm, wat bedoel je precies?
Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.
Bijv ik pak me samsung toestel en ga naar de camera. En vanuit daar wil ik de QR code van de Iphone zichtbaar krijgen op een android telefoon.
Je wilt WhatsApp web gebruiken op een (ander) mobiel toestel?
* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans
Volgens mij kan dat niet (toch?)
Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.
Ja, whatsapp web vanuit me eigen samsung toestel scannen van een Iphone QR. Dus simpel gezegd wil ik whatsapp lijstje op mijn scherm krijgen wat afkomstig is van een iphone QR op een android toestel.nescafe schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:08:
Je wilt WhatsApp web gebruiken op een (ander) mobiel toestel?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2019 20:15 ]
Dat kan met de browser. Maar gewenst is het niet (volgens WhatsApp). Ik zou het ook gewoon niet doen, waarom zou je WhatsApp op twee telefoons willen. Tenzij je iemand stiekem probeert te tappen is er eigenlijk geen reden voor.
Als je vanaf een Android-toestel toegang wilt krijgen tot WhatsApp web van je iPhone, dien je op je Android-toestel naar web.whatsapp.com te gaan en deze als 'desktopsite' te weergeven. Je krijgt dan een QR-code te zien die je met je iPhone kunt scannen waarna je toegang krijgt tot WhatsApp web.
* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans
Stel als iemand je samsung toestel pakt en wilt stiekem de qr whatsapp web van een iphone op zijn toestel krijgen kan dat? Of is dat beveiligd i.v.m. jailbraik? Dus alleen met de browser mogelijk niet dat je de camera aan hoeft te zetten van de samsung whatsapp web en vanuit daar de iphone qr code scant?
Dus je probeert te spioneren? Dat mag sowieso niet en daar zullen we je ook helaas niet mee helpen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:16:
Stel als iemand je samsung toestel pakt en wilt stiekem de qr whatsapp web van een iphone op zijn toestel krijgen kan dat? Of is dat beveiligd i.v.m. jailbraik? Dus alleen met de browser mogelijk niet dat je de camera aan hoeft te zetten van de samsung whatsapp web en vanuit daar de iphone qr code scant?
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Dat begrijp ik maar heb het idee dat het bij mijn vriend is gebeurd na het resetten van zijn iphone 7 waarnaar we de gegevens niet meer konden vinden en wisten niet of het eerder was gebeurd niet in de gaten gehouden vandaar.
Zoals ik het lees probeert hij juist te achterhalen of hijzelf het slachtoffer is geworden hiervan.DutchKel schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:20:
[...]
Dus je probeert te spioneren? Dat mag sowieso niet en daar zullen we je ook helaas niet mee helpen.
Stop eens met dat belerende vingertje.
Aan TS: probeer hetzelfde met beide toestellen. Het is vrij intuïtief.
Leg dan eens duidelijk uit wat precies je doel is? Iedereen stelt hier vragen om een reden. De reden is dat we totaal geen idee hebben wat je doel is en daarom is/zijn je vraag of vragen ook niet duidelijk en misschien helemaal niet relevant.Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:23:
Dat begrijp ik maar heb het idee dat het bij mijn vriend is gebeurd na het resetten van zijn iphone 7 waarnaar we de gegevens niet meer konden vinden en wisten niet of het eerder was gebeurd niet in de gaten gehouden vandaar.
Wat heb je precies geconstateerd en in welke omstandigheden?
Als je daar eens mee begint dan hoeven wij geen dingen te gokken.
Zoals ik het nu lees heeft een vriend een iPhone 7 maar geen backup van whatsapp wat hij kan terugzetten, dit heeft helemaal niks met je vraag te maken of met een hack. Als ik me vergis verbeter me.
[ Voor 12% gewijzigd door DutchKel op 26-10-2019 20:30 ]
Sorry voor slecht taalgebruik trouwens. Wat ik wil uitleggen, is het simpelweg mogelijk dat een iphone qr whatsapp web gescand kan worden door een android toestel?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2019 20:31 ]
Ja dat kan, door de telefoon te locken.
Edit na de wijziging van de vraag: lees het bericht hieronder.
Edit na de wijziging van de vraag: lees het bericht hieronder.
[ Voor 45% gewijzigd door DutchKel op 26-10-2019 22:19 . Reden: Vorige bericht is gewijzigd ]
Even de laatste vraag goed lezen, daar heeft locken niks mee te maken.DutchKel schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:33:
Ja dat kan, door de telefoon te locken.
Ja. Je kunt met een 2e telefoon een QR code van de eerste telefoon scannen. Uiteindelijk gaat het er om dat het patroon door een camera wordt herkend.
Check ook even in WhatsApp, als dat nog kan tenminste, waar overal ingelogd is.
Pagina: 1