Mijn vraag
Net een nieuwe wuxga beamer gekocht, nu nog de media player, die dit formaat (1920x1200) ondersteunt
Het enige wat ie moet kunnen is van usb of sd kaart direct filmpjes in een loop afspelen (via de beamer)
Geen wifi, tv, bleutooth etc nodig.
Ik ben een mac gebruiker, dus als ik em configureer, dan moet dat wel kunnen op de mac.
Bij sommige merken wordt er gezegd dat je alsnog via de tv iets moet aan en uit zetten en volgens mij 1080p geen ondersteuning voor wuxga.
Tot nu toe is mijn onderzoek tot het volgende gekomen:
Net een nieuwe wuxga beamer gekocht, nu nog de media player, die dit formaat (1920x1200) ondersteunt
Het enige wat ie moet kunnen is van usb of sd kaart direct filmpjes in een loop afspelen (via de beamer)
Geen wifi, tv, bleutooth etc nodig.
Ik ben een mac gebruiker, dus als ik em configureer, dan moet dat wel kunnen op de mac.
Bij sommige merken wordt er gezegd dat je alsnog via de tv iets moet aan en uit zetten en volgens mij 1080p geen ondersteuning voor wuxga.
Tot nu toe is mijn onderzoek tot het volgende gekomen:
- de De COOD-E TV 4K
- Xiaomi Mi Box 8 GB Wi-Fi Zwart 4K Ultra HD ( niet duidelijk of ie 1920x1200 ondersteunt, evensals bestanden direct afspelen in een loop)
- Mini Full HD 1080P HDMI MultiMedia HDD Player With SD/MMC Card Reader (volgens mij ondersteunt deze geen wuxga)
- een raspberry ( maar zie een beetje op tegen het programmeren van het ding )