Ik zoek een?
Op korte termijn een videokaart upgrade, eerder dit jaar een nieuw systeem gekocht, toen besloten te wachten met de videokaart upgrade.
Want ik dacht ik game niet zo veel hier en daar een uurtje bijv De Division 2, enkel begint het nu toch te "irriteren" dat veel op medium moet instellen om enigszins normaal te kunnen bewegen, en dat de videokaart al snel gaat vliegen en de 90 graden aan tikt.
Wat ik er mee wil bereiken is dat ik in ieder geval de komende jaren niet druk hoef te maken of deze en vergelijkbare games wel soepel willen draaien op dit systeem en met deze monitor (Full HD). En als het lukt wat minder geluidsproductie (geen waterkoeling of passief gezien de compacte kast.).
Wat is je budget?
Ben bereid om zo rond de 350 euro uit te geven, daarbij wel zeggende dat het wel nut moet hebben. Dus 350 uitgeven en dan maar 1% van de videokaart benutten zou naar mijn idee zonde zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf altijd gek geweest van Radeon kaarten, maar sta zeker open voor alternatieven.
Bij aanschaf van mijn huidig systeem heb ik natuurlijk al even gekeken wat er toen een mogelijkheid was
Gezien ik op 1080p game zou dit een optie kunnen zijn:
https://tweakers.net/pric...n-rx-570-armor-8g-oc.html
Of gewoon gelijk beter:
pricewatch: MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X 6G
Weet alleen niet of dit dan gelijk weer overkill is.
Er is zoveel keus dat ik dacht ik ga een topic openen om te komen tot een juiste keuze.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op korte termijn een videokaart upgrade, eerder dit jaar een nieuw systeem gekocht, toen besloten te wachten met de videokaart upgrade.
Want ik dacht ik game niet zo veel hier en daar een uurtje bijv De Division 2, enkel begint het nu toch te "irriteren" dat veel op medium moet instellen om enigszins normaal te kunnen bewegen, en dat de videokaart al snel gaat vliegen en de 90 graden aan tikt.
Wat ik er mee wil bereiken is dat ik in ieder geval de komende jaren niet druk hoef te maken of deze en vergelijkbare games wel soepel willen draaien op dit systeem en met deze monitor (Full HD). En als het lukt wat minder geluidsproductie (geen waterkoeling of passief gezien de compacte kast.).
Wat is je budget?
Ben bereid om zo rond de 350 euro uit te geven, daarbij wel zeggende dat het wel nut moet hebben. Dus 350 uitgeven en dan maar 1% van de videokaart benutten zou naar mijn idee zonde zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf altijd gek geweest van Radeon kaarten, maar sta zeker open voor alternatieven.
Bij aanschaf van mijn huidig systeem heb ik natuurlijk al even gekeken wat er toen een mogelijkheid was
Gezien ik op 1080p game zou dit een optie kunnen zijn:
https://tweakers.net/pric...n-rx-570-armor-8g-oc.html
Of gewoon gelijk beter:
pricewatch: MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X 6G
Weet alleen niet of dit dan gelijk weer overkill is.
Er is zoveel keus dat ik dacht ik ga een topic openen om te komen tot een juiste keuze.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 143,51 | € 143,51 |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Videokaarten | Club 3D Radeon R9 280X royalQueen | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define Mini C | € 79,86 | € 79,86 |
| 1 | Monitoren | LG 29UM58-P Zwart | € 279,95 | € 279,95 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 62,- | € 62,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 103,05 | € 103,05 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 512GB | € 69,99 | € 69,99 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 QVO 1TB | € 107,99 | € 107,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.005,30 | ||