troubles @ drives

Pagina: 1
Acties:

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:40
nou ik heb in een p120 nu een schijfje gezet van 600 mb dus ik moet nu niet meer gezeik krijgen dat die schijf te groot is. mmar nu komt het de schijf vind hij wel maar het cdromstation vind hij niet. BTW de master en slave zijn GOED ingesteld, het hele zaakje hangt trouwens aan ide2 want ik mis een pinnetje bij ide1. en het diskette station is probleem 2 die ziet ie wel leest ook ff maar verder niets daarna krijg ik de opmerking NO BOOTDEVICE of iets in die trend. de flatcables zitten ook goed om dus dat valt ook al af.

ik weet bij god niet meer wat ut kan zijn :'( iemand een id-tje??

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 19:27

cruncher

wanna crunch someone?

Is de batterij van de bios nog wel goed?

can you read my mind?

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:40
zover ik weet wel
maar kan het daar dan aan liggen???

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• cruncher

cruncher

wanna crunch someone?

Kheb een keer zoiets meegemaakt, settings van bios wastie elke keer kwijt. Kbleef bezig met detecteren omdattie niet wou opstarten.
Dattie cdrom niet wil vinden kan kloppen die oude biossen zagen dat niet maar windows vond hem daarna wel goed.
Indien mogelijk effen batterij vervangen of zelf een penlite erop solderen dan weet je het zeker.

can you read my mind?

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04 11:07

MnM

1)boot sequence nakijken in je bios.
2)cd-rom dirves worden niet altijd gevonden door de bios (althans, hij geeft het niet altijd aan bij oude pc's) je hebt er waarschijnlijk een driver voor nodig (win98 bootflop ofsow)

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04 11:07

MnM

Op dinsdag 31 juli 2001 16:12 schreef cruncher het volgende:
Kheb een keer zoiets meegemaakt, settings van bios wastie elke keer kwijt. Kbleef bezig met detecteren omdattie niet wou opstarten.
Dattie cdrom niet wil vinden kan kloppen die oude biossen zagen dat niet maar windows vond hem daarna wel goed.
Indien mogelijk effen batterij vervangen of zelf een penlite erop solderen dan weet je het zeker.
penlite erop solderen zal weinig helpen, een lithium baterij, cr2032, is 3.3 volt en een penlite 1.5 :Z

• cruncher

cruncher

wanna crunch someone?

wat dacht je van 2 penlites......... :Z :Z :Z

can you read my mind?

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03-2025
:z

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

HA-> OM :z

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

/offtopic/

he rogeke, sinds wanneer hobs dich zonne aaje bak sjtoan??? ich kin allein dae 750 van dich. :)

/offtopic/

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Pagina: 1