Rechter advertentie zet tekst over afbeeldingen heen

Pagina: 1
Acties:

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:40
reviews: Fractal Design Define R6 - Prijzige upgrade met of zonder glas
Afbeeldingslocatie: https://www.erikjan.com/tweakers/ad-tekst-201910.png

De rechter verticale advertentie veroorzaakt dat de tekst over de drie foto's heen wordt geplaatst.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Eegee
Het gaat niet om een rare, vreemde of dubieuze advertentie, het gaat om een layout-probleem.
Het gebeurt met alle verticale advertenties die op die plek verschijnen.

[ Voor 10% gewijzigd door Eegee op 26-10-2019 11:22 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Layout probleempjes heb ik daar volgens mij ook wel de nodige keren langs zien komen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:51
Raven schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:31:
Layout probleempjes heb ik daar volgens mij ook wel de nodige keren langs zien komen.
Dat maakt het nog niet gelijk de juiste plek. Dit is gewoon een bug, geen foute of rare reclame.

The devil is in the details.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

@Eegee wat voor browser gebruik je? Bij mij in Firefox en Chrome worden de 2 rechterplaatjes gewoon iets naar beneden gedrukt en is er geen overlap.

Intentionally left blank

• Eegee
Nu je het zegt... ik gebruikte nog Chrome 77. Zojuist geüpdatet van 77 naar 78 en nu drukt ie het inderdaad naar beneden.
Pagina: 1