Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aasas
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-08 12:08
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Ik zoek een computer die futureproof is. Dus dat ik bijvoorbeeld GTA5 nog geruime tijd zou kunnen spelen. Ook lettende op nieuwe games. Daarnaast is het vooral Cities Skylines, Transport fever 1/2, BeamNG en UBOOT. Dus +/- redelijke games. Naast het gamen wil ik ook graag virtualisaties van systemen uitvoeren. Hierbij kun je denken aan ubuntu servers/Microsoft servers van pak hem beet 1gb - 8 gb aan RAM.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Tussen de €1000 - €1300

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

AMD of Intel maakt mij niet zo veel uit. Ik heb altijd Intel gehad maar sta open voor verandering.

Wat ik zelf al heb opgezocht:
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 3700X Boxed€ 335,-€ 335,-
1MoederbordenASRock X570 Phantom Gaming 4€ 157,-€ 157,-
1VideokaartenAsus ROG Strix Radeon RX5700 XT O8G Gaming€ 475,-€ 475,-
1Geheugen internCorsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16€ 129,90€ 129,90
1VoedingenCooler Master MWE Gold 650 Full Modular€ 73,89€ 73,89
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1432,90 (TW + Megekko)

Totaal: €1432,90 (Boven budget)
Toch neig ik hier naar

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe
beter we je kunnen helpen.

Het moet een nette desktop zijn, geen kleurtjes etc, gewoon netjes. Daarnaast zo min mogelijk lawaai als het kan.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

Het liefst niet. Ik wil graag dat het systeem een poosje meegaat.

Wat verwacht je van ons?

Hoe denken jullie over mijn build? Hebben jullie ervaringen hiermee? Heb je suggesties? Ik hoor ze graag!

[ Voor 35% gewijzigd door Aasas op 25-10-2019 21:26 . Reden: Tabel toevoegen ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 30-08 23:17
Zet je onderdelen adhv Handleiding Pricewatch in een mooi lijstje. Leest een stuk makkelijker dan al die linkjes.