Bestaat er een switch van 5 of 8 poorten waarvan ok de leds uit kan zetten. Liefs mrt een knopje. maar softwarematig kan ook. Net de test gelezen van CT, maar nies over leds uitzetten.
Vraag
Alle reacties
Sommige Linksys switches kunnen dat met een knopje zoals bijvoorbeeld Linksys SE4008
Of je kunt zoiets als dit overwegen maar een stukje zwarte tape werkt ook.
Of je kunt zoiets als dit overwegen maar een stukje zwarte tape werkt ook.
Mikrotik switches kunnen dat.
PSN: plexforce (ps4)
Waarom zou je ze uit willen zetten?
Die dingen zijn extreem handig bij troubleshooten.
Ná Scaoll. - Don’t Panic.
Maar dan heb je ze toch alleen nodig bij 'troubles'?unezra schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:55:
Waarom zou je ze uit willen zetten?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Kan me voorstellen dat je geen leds wil op plaatsen waar je tv , console etc op je slaapkamer hebt staan.
PSN: plexforce (ps4)
Nou precies dat. Heb nu in mijn slaapkamer standaard alles uitgezet en gebruik alles alleen als ik TV kijk of wil internetten daar. Want of je nu een setup box hebt, een wifi router , of je TV het was net of ik heel de nacht verlichting had. Dus zeker nu ik ergens anders mijn wifi punten heb is een wifi router in de slaapkamer niet meer nodig. Dan zou een switch waar de leds uitgezet kunnen worden wel super zijn. hahahaWeHoDo schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:03:
Kan me voorstellen dat je geen leds wil op plaatsen waar je tv , console etc op je slaapkamer hebt staan.
Pagina: 1