Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Docking station voor een Macbook Pro 2018, USB-C dus.

Wat is je budget?
€150,- tot €250,-

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, geen merk o.i.d. in mijn hoofd. Wel een aantal eisen:
- 4 USB ports minimaal;
- 2 HDMI uitgangen;
- Minijack (3.5mm) uitgang.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit gaat vooral in een thuissituatie gebruikt worden. Nou wil ik er eigenlijk 2 monitors aan hangen. Dus 2 HDMI uitgangen is van belang.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dat budget kom je er niet in combinatie met je eisen, tenzij je 2x bijvoorbeeld een pricewatch: Satechi Type-C USB Multi-Port Hub Spacegrijs 2x koopt.

Naar mijn weten, en met wat zoeken kan ik eigenlijk ook geen docks vinden die 2x HDMI hebben en 4 USB poorten.

Degene die het meeste in de buurt komt is de pricewatch: OWC Thunderbolt 3 Dock Grijs maar dan heb je nog geen 2x HDMI.

In conclusie, ik denk dat wat je zoekt conform je eisen niet bestaat. Tenminste, niet in 1 product :-)

PS. realiseer je dat vaak je scherm ook andere inputs dan HDMI heeft zoals Displayport.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2019 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:17
Volgens mij kunnen de Macbooks geen 2x HDMI aan over 1 USB C poort. Je zult dus altijd 2 dingen nodig hebben. Zelf ook naar gezocht, maar niet gevonden.

Inmiddels heb ik de de thuissituatie met een AliExpres 8-in-1 USB C Hub + losse USB C naar HDMI kabel gecreeërd. Klaar voor €40 en werkt top! (Giga Ethernet (zonder extra drivers), SD/TF kaart, 2x USB 3 poorten)

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonataArctica
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 10:47
Mijn ervaring is dat je het beste een Thunderbolt 3 dock koopt. Ik ben zeer tevreden over mijn Elgato docks. Ik heb beide van onderstaande, en heb met geen van beiden ooit problemen gehad waar ik dat wel vaak had met usb-c hubs zonder thunderbolt 3.

pricewatch: Elgato Thunderbolt 3 Dock
pricewatch: Elgato Thunderbolt 3 Mini Dock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de vraag dan even anders kan formuleren: Ik zoek vooral een docking waar ik 2 externe beeldschermen op kan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
https://www.conrad.nl/p/r...h=1&vat=true&insert_kz=8J

enige dat hij niet doet is laden over usb-c.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Pagina: 1