Airsoft doorverkopen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.685 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesley21
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-06-2021
Hi Tweakers!

Ik weet niet of ik dit op dit forum kan vragen maar ik dacht proberen kan geen kwaad. Ongeveer een jaar terug heb ik met wat vrienden afgesproken dat we allemaal zouden gaan beginnen met airsoft. Klonk super vet, dus ik heb gelijk mijn VOG aangevraagd en daarna lid geworden van het NABV.

Daarna gelijk wat spullen aangeschaft (ik loop altijd iets te hard van stapel). Maar nu een probleempje, het is bijna een jaar terug en bijna iedereen is een beetje teruggekrabbeld. Dus nu zit ik met wat airsoft spullen die ik eigenlijk niet ga gebruiken. Dus hier de hamvraag: Weet iemand misschien of het mogelijk is om deze spullen ergens door te verkopen?. Want ik denk niet dat op marktplaats de slimste plek is 8)7 .

Alvast bedankt!

Wesley

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Als je even Googlet op airsoft forum ofzo dan zijn er genoeg te vinden waar ook een marktplaats beschikbaar is voor de verkoop van tweedehands spullen. Let wel op dat je alleen aan een NABV lid mag verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Zo te lezen lijkt het jou wel leuk om te doen. Lekker een keer naar zo'n baan gaan en met anderen een spel doen. Leer je nog eens nieuwe mensen kennen.

Ontopic: Marktplaats lijkt mij wel de juiste plek voor dit soort spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ernemmer schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:44:

Ontopic: Marktplaats lijkt mij wel de juiste plek voor dit soort spullen.
Ja, wapens die in de basis zijn verboden op marktplaats gaan verkopen, absoluut juiste plek toch? :+

https://www.airsoftmarkt.nl/
Deze werkt samen met NABV, verkoper moet in bezig zijn van een NABV lidmaatschap.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:29

Umbrah

The Incredible MapMan

Als je het leuk vind, waarom niet gewoon doen, zonder je vrienden? Ga een vereniging opzoeken, en wie weet maak je zelfs wel meer vrienden! En wie weet dat je vrienden dan alsnog overstag gaan.

Anders: heel erg opletten hiermee. De NABV vragen hoe/wat is natuurlijk het beste, en daar lijkt de suggestie van SinergyX een goede in te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-09 13:49
SinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:51:
[...]

Ja, wapens die in de basis zijn verboden op marktplaats gaan verkopen, absoluut juiste plek toch? :+
Ja, waarom niet? Er is geen enkele reden dat dit niet zou mogen of kunnen alleen wil marktplaats niets met schietsport/airsoft doen. Stel je voor dat je imagoschade oploopt.

https://www.wapenadvertenties.nl/ is een optie en als je een beetje zoekt zijn er vast nog wel meer verkoopsties/forums te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesley21
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-06-2021
Heb zelf een tijdje gedacht om zelf te gaan, is alleen wel lastig aangezien ik zelf geen eigen auto heb. @SinergyX Enorm bedankt voor de link. Ik ga straks even wat foto's maken en alles erop zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakict
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:35
Ik ben zelf actief in de airsoft-sport en heb zelf actief deelgenomen aan de 'vereniging' Airsoft Club Nederland (ACN). Hier worden ook goederen voor de airsoft-sport verhandeld, daar dit niet toegestaan is op Marktplaats.

https://airsoftclubnederl...ity/forums/marktplaats.9/

[ Voor 5% gewijzigd door tweakict op 25-10-2019 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Wesley21 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:04:
Heb zelf een tijdje gedacht om zelf te gaan, is alleen wel lastig aangezien ik zelf geen eigen auto heb. @SinergyX Enorm bedankt voor de link. Ik ga straks even wat foto's maken en alles erop zetten. :)
Verkoop je vrienden en koop een autotje :)

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 02:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Er zijn diverse manieren om de zaken te verkopen. Zoals de eerder aangehaalde linkjes, zou je ook in het Het Grote Airsoft Topic deel 3/4 kunnen kijken. Ik denk dat je munitie genoeg hebt om verder te komen ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.