Toon posts:

Duron hoe langer hoe moeilijker te overclokken???

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb een duron 800 vroeger draaide deze vrolijk op 1008mhz perfect stabiel met een V core van 1.91-1.92 en een max temp van 45
als ik em op 1015 zetten ging het ook nog maar dan durfde die wel is te hangen af en toe nu krijg ik hem met moete op 1000 en draaid ie pas echt stabiel op 968mhz :?
hoe kan dit?

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:54

Flexx

This side up

Warme weer.

Verwijderd

Probeer je L2 cache snelheid eens te verlagen (Mathlon o.i.d.). Het is de laaste tijd natuurlijk ook best warm. Daardoor krijg je waarschijnlijk eerder problemen met oc-en.

[correctie]Duron L2 cache loopt 1/1, dus cache-divider kan niet ingesteld worden. [\correctie]

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Uhmz... misschien het warme weer :?

edit:

gmta ;)

Verwijderd

Topicstarter
doet dat dan zoveel die paar extra °den,?
nou ja , dan zullen we maar wat extra fans gaan inbouwen tot we de zomer voorbij zijn

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Zeker wel.. kijk maar bij mij:

AMD TB900@1Ghz, vcore 1.91v, Alpha PAL6035MFC + Delta 60MP, Antec SX1030BEC met 4x80mm fan.

In de winter:

Idle: 28 - 29 C
Stressed: 39 - 41 C

Tijdens de enorme hitte van enige weken terug:

Idle: 42 C
stressed: 56 C

Vorige week (niet zo heet, ook niet koud):

Idle: 38 C
Stressed: 49 C

Tja het is niet echt koud in mijn kamer.. beetje erg warm altijd.. en zo zie je maar dat je stressed/idle temp letterlijk net zo verandelijk zijn als het weer zelf.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Er lopen nu twee topics van je over hetzelfde probleem, en da's natuurlijk niet de bedoeling ;)

[topic=194967]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.