Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
PSN: Alvanosa
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Mogelijk kan hij dan nog wat vulling geven via een dashcam in zijn vrachtwagentje, maar dat is andere koek dan een serieus camerateam en aangepaste wagens.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Geen wonder dat het CVOM koos voor de concurrent bij SBS.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
je haalt wat dingen door elkaar, maar Spee's team (en dat was niet CVOM) zat in SoesterbergSpooksel schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:07:
Toch blijf ik het goed vinden dat hij destijds voet bij stuk gehouden heeft en ervoor gekozen heeft om zijn programma geen spreekbuis van Spee te maken. Het is jammer dat de kinderachtige reactie vanuit Leeuwarden was om geen medewerking meer te verlenen, maar de SBS variant was natuurlijk niet echt meer onpartijdig te noemen met wat belerende vingertje van Spee d'r in iedere aflevering
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
(Niet zoals dat sensatiegeile Wegmisbruikers waarin steeds weer hetzelfde plaatje werd afgedraaid.)
Leuk dat ie weer van zich laat horen.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
‘Politiewerk’ Pilot
Helaas door de NPO de nek omgedraaid en daardoor nooit uitgezonden!
Persoonlijk vind ik het 10x beter dan die SBS6 sensatiemeuk.
[YouTube: 'Politiewerk' Pilot]
[ Voor 140% gewijzigd door Morpheusk op 09-11-2019 14:54 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
[ Voor 98% gewijzigd door Morpheusk op 09-11-2019 09:55 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Ook zijn vlogs van z'n huidige werk zijn heerlijk om naar te kijken en te luisteren.
Kwaliteit van de voiceover is nu ook weer op het niveau van destijds. Beelden tjah
Verder leuk om te zien hoe enthousiast hij er zelf ook over is.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
And it 's gone. Filmpje is blijkbaar opnieuw geplaatst met geblurde gezichten.Morpheusk schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:51:
Leo heeft weer een toppertje online gezet.
‘Politiewerk’ Pilot
Helaas door de NPO de nek omgedraaid en daardoor nooit uitgezonden!
Persoonlijk vind ik het 10x beter dan die SBS6 sensatiemeuk.
[YouTube: 'Politiewerk' Pilot]
[ Voor 25% gewijzigd door MedionAkoya op 13-01-2020 15:14 ]
Trein?
Ik heb echt zo hard moeten lachen om die laatste blog. Met dat gortdroge commentaar erbij.NitroX infinity schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:27:
Ook zijn vlogs van z'n huidige werk zijn heerlijk om naar te kijken en te luisteren.
Bijvoorbeeld als hij die Range gaat lieren - YouTube: Friday december 13th 2019...
"Als je zoiets met beleid doet, kan er niks gebeuren"....rost zijn camera eraf
Daarna
"Het is de clou om te stoppen, voordat de lierkabel met een ruk strak komt te staan"....stopt vervolgens te laat zodat de lierkabel knapt
Hatsjiekiedee!
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ik denk trouwens dat het met zijn programma is mis is gegaan toen deze aflevering werd opgenomen. Koos Spee werd steeds stiller en stiller

Een vlogje over een nieuwe lease auto en een ritje naar Zwitserland
YouTube: Januarivlog CH
Een korte pilot over een Nederlandse maker van VW Buggies;
YouTube: 'BuggyBoys!' Toetje voor het weekend als dank voor de vele reacties ...
En meer Terugblik op de Weg;
Aflevering 7; YouTube: Terug-Blik op de Weg 007
Aflevering 8; YouTube: Terug-Blik op de Weg 008
Aflevering 9; YouTube: Terug-Blik op de Weg 009
Aflevering 10; YouTube: Terug-Blik op de Weg 010
Ik was ook altijd fan van Blik op de Weg, gewoon inhoudelijk op dingen in gaan en ook zelf tests uitvoeren. Goed en informatief programma
Om even wat updates te posten:
TerugBlik op de Weg 011:
En minder goed nieuws...
Korte bedank video:
Lange bedank video:
TerugBlik 12 is in de maak.
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
[ Voor 81% gewijzigd door m0nk op 24-04-2020 15:17 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
ja das spijtig.. maar ik denk niet dat Leo het heel snel op gaat gevenTWCRay schreef op zondag 26 april 2020 @ 17:10:
Dat sowieso, jammer dat ie zijn vrachtwagen moest verkopen, had graag nog wat filmpjes daarvan gezien...wel fijn dat ie weer terug is, gortdroog commentaar, fijne stem, kijk graag zijn filmpjes
404 Signature not found
Op de een of andere manier heeft hij iets in zijn karakter/doen en laten waardoor je blijft kijken, heerlijk ontspannend
dus denk dat Leo hier wel een goed besluit heeft genomen door hem toch wel te verkopen.. want als die nog een aantal weken cq maanden geen ritjes kan rijden die uit kunnen.. kost het ook alleen maar geld..
mogelijk dat zodra de markt weer aantrekt dat die gewoon weer wat bij elkaar schraapt en gewoon weer begint met rijden
404 Signature not found

In z'n Twitter bio staat/stond ook "Struikelt door het leven"TWCRay schreef op zondag 26 april 2020 @ 22:27:
Nee, dat sowieso niet. Hij is al vaker opgekrabbeld
Hij verzint wel weer wat, denk ik. Hij heeft al eens gezegd dat een andere vrachtwagen kopen er in elk geval niet meer in zit. Zeker niet eentje die recent genoeg is om overal mee naartoe te kunnen rijden. In de transport wereld is hij dus wel klaar, gok ik. Terug op TV wil hij ook sowieso niet meer, want "die fabriek is in 2016 ontmantelt en het kost kapitalen om zoiets opnieuw op te bouwen". Misschien dan toch maar proberen om fulltime youtuber te worden?
Klopt, die had-ie al naast het TV bedrijf destijdsTWCRay schreef op maandag 15 februari 2021 @ 22:39:
En een autohandel heeft ie ook al gehad, @Destruction . Ik ben benieuwd waar hij weer mee aan komt :-)
Ik zag op Twitter dat iemand hem vroeg wat-ie dan nu doet, en daarop reageerde Leo dat daar nog een video over komt. We zullen het zien