Acties:
  • +23 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:19
Leo de Haas, fameuze presentator van het allerbeste verkeersprogramma ooit, Blik op de Weg, heeft een 'nieuwe' aflevering van het programma op youtube gezet. Nou jah, nieuw, het is oud, niet eerder uitgezonden beeldmateriaal. Maar wel weer die fantastische voice-over.

Het YouTube kanaal van Leo de Haas TV;
YouTube: leodehaastv

En de playlist met oude afleveringen (staan wel van nieuw naar oud);
YouTube: Blik op de Weg OFFICIAL - Aflevering 304 (S29E06)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Leuk, enkel wel jammer dat het geen stereo voiceover is.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
@Alvanosa Dat was ook opgemerkt door de youtube kijkers en meneer De Haas heeft dat ook gelezen en zal er op letten.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik hoop dat hier meer van komt. Vind het prettig ook al zijn de beelden oud.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:46
Ik heb 'm ook gekeken, die trailertjes en korte filmpjes die Leo er omheen doet zijn ook best wel vermakelijk. Hij is veel grappiger dan 'ie op TV overkwam. Lekker zelfspot en scherp. Ik vind het nu al top :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:54

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Helaas heeft hij geen videowagens (met agenten) meer rond rijden, dus zodra hij door dit oude materiaal heen is houdt het helaas snel op, maar als je alleen al ziet hoeveel mensen nog steeds fan zijn van Blik. Dat zal echt hartverwarmend voor hem zijn. :) Zelf was ik ook direct enthousiast toen ik een nieuw filmpje van hem zag, en dat was alleen nog maar de vraag "zou ik dit gaan doen of niet?"

Mogelijk kan hij dan nog wat vulling geven via een dashcam in zijn vrachtwagentje, maar dat is andere koek dan een serieus camerateam en aangepaste wagens.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen79
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-07 13:00
Blik op de weg was een goed journalistiek programma dat zaken van alle kanten belichtte en ook zelf dingen uitzocht.
Geen wonder dat het CVOM koos voor de concurrent bij SBS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:59

Spooksel

Spooksel!

Toch blijf ik het goed vinden dat hij destijds voet bij stuk gehouden heeft en ervoor gekozen heeft om zijn programma geen spreekbuis van Spee te maken. Het is jammer dat de kinderachtige reactie vanuit Leeuwarden was om geen medewerking meer te verlenen, maar de SBS variant was natuurlijk niet echt meer onpartijdig te noemen met wat belerende vingertje van Spee d'r in iedere aflevering :r

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NitroX infinity
En hoppá! Daar is aflevering 2;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Wat een nostalgie dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:17
Spooksel schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:07:
Toch blijf ik het goed vinden dat hij destijds voet bij stuk gehouden heeft en ervoor gekozen heeft om zijn programma geen spreekbuis van Spee te maken. Het is jammer dat de kinderachtige reactie vanuit Leeuwarden was om geen medewerking meer te verlenen, maar de SBS variant was natuurlijk niet echt meer onpartijdig te noemen met wat belerende vingertje van Spee d'r in iedere aflevering :r
je haalt wat dingen door elkaar, maar Spee's team (en dat was niet CVOM) zat in Soesterberg ;)

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:55

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Ah, Blik op de Weg met Leo de Haas. _/-\o_ Lekker nostalgisch, toentertijd nog op de beeldbuis tv. Fijne voice over ook. Een rustig programma waar de tijd werd genomen om zaken uit te lichten. Slow-tv noemen ze dat nu.
(Niet zoals dat sensatiegeile Wegmisbruikers waarin steeds weer hetzelfde plaatje werd afgedraaid.)

Leuk dat ie weer van zich laat horen.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:27
Leo heeft weer een toppertje online gezet.

‘Politiewerk’ Pilot

Helaas door de NPO de nek omgedraaid en daardoor nooit uitgezonden!
Persoonlijk vind ik het 10x beter dan die SBS6 sensatiemeuk.

[YouTube: 'Politiewerk' Pilot]

[ Voor 140% gewijzigd door Morpheusk op 09-11-2019 14:54 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:27
Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Morpheusk op 09-11-2019 09:55 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Inmiddels is 'Terug-Blik op de Weg' bij aflevering 6 aanbelandt;

Ook zijn vlogs van z'n huidige werk zijn heerlijk om naar te kijken en te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ja hij is mooi bezig as we speak.

Kwaliteit van de voiceover is nu ook weer op het niveau van destijds. Beelden tjah :+ Ze zijn nu eenmaal oud.

Verder leuk om te zien hoe enthousiast hij er zelf ook over is.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 21:16

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Morpheusk schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:51:
Leo heeft weer een toppertje online gezet.

‘Politiewerk’ Pilot

Helaas door de NPO de nek omgedraaid en daardoor nooit uitgezonden!
Persoonlijk vind ik het 10x beter dan die SBS6 sensatiemeuk.

[YouTube: 'Politiewerk' Pilot]
And it 's gone. Filmpje is blijkbaar opnieuw geplaatst met geblurde gezichten. ;(

[ Voor 25% gewijzigd door MedionAkoya op 13-01-2020 15:14 ]

Trein?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 13:23

psy

NitroX infinity schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:27:

Ook zijn vlogs van z'n huidige werk zijn heerlijk om naar te kijken en te luisteren.
Ik heb echt zo hard moeten lachen om die laatste blog. Met dat gortdroge commentaar erbij.
Bijvoorbeeld als hij die Range gaat lieren - YouTube: Friday december 13th 2019...
"Als je zoiets met beleid doet, kan er niks gebeuren"....rost zijn camera eraf 8)

Daarna
"Het is de clou om te stoppen, voordat de lierkabel met een ruk strak komt te staan"....stopt vervolgens te laat zodat de lierkabel knapt

_/-\o_

Hatsjiekiedee!

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m_rick
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 13:47
Heel fijn dat Leo weer terug is met dit kanaal, ook leuk om te zien hoe Nederland is veranderd in de afgelopen 15/20 jaar. Sommige plekken herken ik wel van vroeger. En zijn vlogs kan ik ook wel waarderen :)

Ik denk trouwens dat het met zijn programma is mis is gegaan toen deze aflevering werd opgenomen. Koos Spee werd steeds stiller en stiller :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NitroX infinity
Leo heeft een weer een oude pilot online gezet voor een autoprogramma;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NitroX infinity
Voor de mensen die niet geabonneerd zijn op Leo's kanaal (doe eens gauw wel! ;) ) een overzichtje van FEB/MRT;

Een vlogje over een nieuwe lease auto en een ritje naar Zwitserland
YouTube: Januarivlog CH

Een korte pilot over een Nederlandse maker van VW Buggies;
YouTube: 'BuggyBoys!' Toetje voor het weekend als dank voor de vele reacties ...

En meer Terugblik op de Weg;

Aflevering 7; YouTube: Terug-Blik op de Weg 007
Aflevering 8; YouTube: Terug-Blik op de Weg 008
Aflevering 9; YouTube: Terug-Blik op de Weg 009
Aflevering 10; YouTube: Terug-Blik op de Weg 010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:12
Superleuk!

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik wist eigenlijk niet dat hier een topic over was, kom het nu tegen. Leuk :)

Ik was ook altijd fan van Blik op de Weg, gewoon inhoudelijk op dingen in gaan en ook zelf tests uitvoeren. Goed en informatief programma :)

Om even wat updates te posten:

TerugBlik op de Weg 011:

En minder goed nieuws...

Korte bedank video:

Lange bedank video:

TerugBlik 12 is in de maak.

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:28

m0nk

16-09-2003 15.15

Mooi programma, en idd vooral die voiceover..

[ Voor 81% gewijzigd door m0nk op 24-04-2020 15:17 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Er wordt getest met het geluid op de motor, een korte uitleg waarom het uploaden van Terugblikken nu wat langer duurt, en dan de vrachtwagen...

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
k luister liever naar Leo dan André en Koos :P

404 Signature not found

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWCRay
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:16
Dat sowieso, jammer dat ie zijn vrachtwagen moest verkopen, had graag nog wat filmpjes daarvan gezien...wel fijn dat ie weer terug is, gortdroog commentaar, fijne stem, kijk graag zijn filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
TWCRay schreef op zondag 26 april 2020 @ 17:10:
Dat sowieso, jammer dat ie zijn vrachtwagen moest verkopen, had graag nog wat filmpjes daarvan gezien...wel fijn dat ie weer terug is, gortdroog commentaar, fijne stem, kijk graag zijn filmpjes
ja das spijtig.. maar ik denk niet dat Leo het heel snel op gaat geven

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWCRay
Nee, dat sowieso niet. Hij is al vaker opgekrabbeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:28
Jammer dat hij z'n vrachtwagen heeft moeten verkopen. Ik wist helemaal niet dat hij z'n eigen transportbedrijfje had. Heb gisteren gewoon een uur zitten kijken hoe hij auto's van/op de trailer ging laden op verschillende plekken in NL :D _/-\o_

Op de een of andere manier heeft hij iets in zijn karakter/doen en laten waardoor je blijft kijken, heerlijk ontspannend :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
ja echt jammer van de vrachtwagen maar goed.. de autotransport ligt voorlopig toch wel op z'n gat gok ik zo..

dus denk dat Leo hier wel een goed besluit heeft genomen door hem toch wel te verkopen.. want als die nog een aantal weken cq maanden geen ritjes kan rijden die uit kunnen.. kost het ook alleen maar geld..

mogelijk dat zodra de markt weer aantrekt dat die gewoon weer wat bij elkaar schraapt en gewoon weer begint met rijden

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

En een nieuwe Terugblik:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NitroX infinity
En daar is nummer 13 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

TWCRay schreef op zondag 26 april 2020 @ 22:27:
Nee, dat sowieso niet. Hij is al vaker opgekrabbeld
In z'n Twitter bio staat/stond ook "Struikelt door het leven" :P

Hij verzint wel weer wat, denk ik. Hij heeft al eens gezegd dat een andere vrachtwagen kopen er in elk geval niet meer in zit. Zeker niet eentje die recent genoeg is om overal mee naartoe te kunnen rijden. In de transport wereld is hij dus wel klaar, gok ik. Terug op TV wil hij ook sowieso niet meer, want "die fabriek is in 2016 ontmantelt en het kost kapitalen om zoiets opnieuw op te bouwen". Misschien dan toch maar proberen om fulltime youtuber te worden? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWCRay
En een autohandel heeft ie ook al gehad, @Destruction . Ik ben benieuwd waar hij weer mee aan komt :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

TWCRay schreef op maandag 15 februari 2021 @ 22:39:
En een autohandel heeft ie ook al gehad, @Destruction . Ik ben benieuwd waar hij weer mee aan komt :-)
Klopt, die had-ie al naast het TV bedrijf destijds :)

Ik zag op Twitter dat iemand hem vroeg wat-ie dan nu doet, en daarop reageerde Leo dat daar nog een video over komt. We zullen het zien :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NitroX infinity
En nummer 14 staat ook online;

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NitroX infinity
Nummertje 15 is er ook;

Pagina: 1