Wifi uitbreiden

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittmann1982
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-10 10:40
Op onze zolderkamer is de wifi kwaliteit zeer slecht. Ik heb in het verleden wel een netwerkaansluiting voorzien, voor het geval dat. Er bestaat zeker wel een of ander ding dat ik in het stopcontact steek en waar ik de netwerkkabel in kan pluggen en een wifi signaal creert, maar hoe heet dit dan?
Dus geen extender die het wifi signaal oppikt en weer doorgeeft, maar iets dat mijn ethernetaansluiting omzet in wifi.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:35
Dat heet een Access Point: categorie: Access points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittmann1982
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-10 10:40
Had ik al gezien, maar velen hebben die functionaliteit niet. Ze pikken het bestaande wifi signaal op en versterken dit, de neywerkpoort dient dan enkel om een apparaat aan te sluiten. Ik zou het omgekeerde willen: aankoppelen met kabel en verder met wifi.
De fritz wlan repeater 1750E bvb kan dit wel. Zoeken op wlan repeater geeft de fritz reeks en ook weer een reeks andere gewone repeaters weer.
Zou ik op geen andete manier kunnen filteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:33
Wat jij wil is letterlijk de functie van een Access Point. Netwerk en stroom in, wifi uit.

Als je bij bovenstaande link naar de filters gaat, dan naar Netwerkproduct en een vinkje zet bij Access Point krijg je alleen maar producten die doen wat jij wil. En dat zijn 970 van de 1128 producten. ;)

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:27

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Goedemorgen @wittmann1982,

Je vraag is ondertussen al beantwoordt, een access-point is hetgeen waarnaar je op zoek bent.

Op Tweakers verwachten wij net een beetje meer inzet van een topicstarter, dan alleen het 'dumpen' van de vraag welke vrij simpel te beantwoorden is met wat zoekwerk. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Dit topic voldoet niet hieraan en gaat daarmee op slot.

[ Voor 10% gewijzigd door MisteRMeesteR op 25-10-2019 09:01 ]

www.google.nl

Dit topic is gesloten.