Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en videobewerking en het dagelijkse gebruik huis tuin en keuken surfen en mailen op een 1440p 144hz beeldscherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
14 a 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis
Behuizing heb ik al gekregen van iemand en is de Fractal Design Meshify C - Dark TG
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde merken. Wel wil ik het bij zo min mogelijk verschillende merken houden, het wordt mijn 1ste build en wil nog niet teveel hoeven klooien met software.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn zoon zal deze waarschijnlijk telkens meer gaan gebruiken. Vandaar dat ik graag heb dat ik met misschien 5 jaar of langer, enkel een Gpu hoef op te upgraden om toch nog een systeem te hebben wat meekomt.
Het komt bovenop het bureau te staan. Wil dan ook geen straaljager naast me hebben. Het oog wil ook wat dus vandaar de Rgb in de gekozen componenten.
Ga je overklokken?
nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag wil ik van jullie weten of het zo in orde is of dat ik echt compleet de plank mis sla met deze lijst.
Ik denk dat ik kwa prestatie en looks zo wel goed zit, maar advies neem ik graag aan
Alvast bedankt!
Voornamelijk gamen en videobewerking en het dagelijkse gebruik huis tuin en keuken surfen en mailen op een 1440p 144hz beeldscherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
14 a 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis
Behuizing heb ik al gekregen van iemand en is de Fractal Design Meshify C - Dark TG
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix X470-F GAMING | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Videokaarten | Asus ROG Strix Radeon RX5700 XT O8G Gaming | € 475,- | € 475,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Ventilatoren | Corsair HD140 RGB LED High Performance 140mm PWM Fan - Twin Pack with Controller, 140mm | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3600C18D-16GTZRX | € 102,50 | € 102,50 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 92,- | € 92,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 122,90 | € 122,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.436,30 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde merken. Wel wil ik het bij zo min mogelijk verschillende merken houden, het wordt mijn 1ste build en wil nog niet teveel hoeven klooien met software.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn zoon zal deze waarschijnlijk telkens meer gaan gebruiken. Vandaar dat ik graag heb dat ik met misschien 5 jaar of langer, enkel een Gpu hoef op te upgraden om toch nog een systeem te hebben wat meekomt.
Het komt bovenop het bureau te staan. Wil dan ook geen straaljager naast me hebben. Het oog wil ook wat dus vandaar de Rgb in de gekozen componenten.
Ga je overklokken?
nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag wil ik van jullie weten of het zo in orde is of dat ik echt compleet de plank mis sla met deze lijst.
Ik denk dat ik kwa prestatie en looks zo wel goed zit, maar advies neem ik graag aan
Alvast bedankt!