Vertrouwbaren websites om pc onderdelen te kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 4.017 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benoît!
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-05-2024
Hallo!

Ik wil dus een eigen pc maken, dus ook los alle onderdelen goedkoop, maar nog steeds goed, kopen.
Wat zijn de vertrouwbaren websites om dat te doen?

Dank u wel

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:14
Even in de pricewatch kijken en je onderdelen opzoeken. Elke winkel daar heeft een beoordeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

https://tweakers.net/pricewatch/

Hier kan je per onderdeel de goedkoopste webwinkel vinden en ook zien wat de ervaringen van anderen met deze webwinkel zijn. Je kan ook via je Tweakers profiel een wensenlijst maken en dan op basis daarvan een besteloverzicht laten genereren waarbij geprobeerd wordt zo veel mogelijk artikelen bij dezelfde winkel te kopen maar wel tegen de laagste prijs.

Ik kan in ieder geval Megekko en Azerty aanraden. Beide hebben 1000+ reviews op Tweakers, een zeer hoge review score en zitten qua prijsindex een paar procent onder het gemiddelde.
Zie ook: https://tweakers.net/shopreview/?&Sortering=Surveys

[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 24-10-2019 16:06 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:26

DarkSide

theres no place like ::1

Gewoon pricewatch bekijken.

En dan kijken bij shopreviews voor extra info

Maar waar ben je dan bang voor?
Zijn er specifiek zaken waar je op wilt letten. Want elke shop kan wel een keer een negatieve ervaring hebben.

Wat je wel moet vermijden zijn vage shops die een RTX2080 voor de helft van de prijs aanbieden etc.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitedrag152
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:50
Gewoon inderdaad inderdaad bij de pricewatch kijken wat je past. Hierna kopen bij de winkels die je goed lijken die de materialen hebben. Kijk ook goed na de levertijden zijn van de materialen. Zelf besteld ik veel via azerty.nl. fijne webshop en zit bij mij in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-05 08:33

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hierboven wordt alles al gezegd.

Hierbij sluit ik het topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.