Stacks, Racks & Ribs event

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Topicstarter
Erg blij dat ik "gewonnen" heb, echter heb hier helemaal niks aan want blijkbaar zijn alle plaatsen al vergeven?
De mail is trouwens erg onduidelijk, verschillende data, verschillende tijden. Niet erg netjes gedaan zo..
Enige tijd geleden heb je de poll ingevuld omdat je graag aanwezig wilde zijn op het Stacks, Racks & Ribs event dat volgende week woensdag, 30 oktober, plaatsvindt op het Tweakers HQ (Amsterdam Noord). Nu heb ik waanzinnig nieuws want jij bent als één van de winnaars uit de bus gekomen en geselecteerd om bij het evenement aanwezig te zijn! Van harte gefeliciteerd! Graag ontvangen we jouw definitieve bevestiging vóór maandag 28 oktober 12:00 uur via het registratieformulier.
Okay, echter kan ik mezelf niet meer registreren, form is niet meer actief..
Let op: er zijn nog vier plekken beschikbaar voor het evenement! Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
uhhh |:(

En dan vervolgens dit:
Bevestigen aanwezigheid & aanmeldformulier
Ik ontvang graag uiterlijk donderdag 24 oktober september voor 16.00 uur een bevestiging dat je echt beschikbaar bent om deel te nemen. Je maakt je aanmelding definitief via dit formulier*. Als ik na donderdag 24 oktober om 16.00 uur niks van je heb gehoord, dan selecteer ik een andere tweaker om blij te maken!
Nog een aanmeld formulier? Of ik even binnen 2 uur wil aanmelden (erg graag!). Het is nu 15:23 en het formulier werkt ook niet. :(

Sorry tweakers, maar dit slaat totaal nergens op.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zoetje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-04-2023
Hi,

Dankjewel voor je reactie. We hebben twee data door elkaar gehaald, excuus voor de verwarring. Er waren nog vier plekken over voor het evenement, vandaar dat je deze mail hebt ontvangen. Ik wilde je dit niet onthouden.
De vier plekken waren echter binnen een paar minuten vergeven, vandaar dat het niet meer mogelijk is om je aan te melden via het formulier.

Mocht je interesse hebben dan kan ik je op de reservelijst zetten. Zodra er dan een plek vrij komt zal ik je hiervan op de hoogte brengen. Ik hoor graag of je hier interesse in hebt.

Groetjes,
Zoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Topicstarter
Zoetje schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 15:33:
Hi,

Dankjewel voor je reactie. We hebben twee data door elkaar gehaald, excuus voor de verwarring. Er waren nog vier plekken over voor het evenement, vandaar dat je deze mail hebt ontvangen. Ik wilde je dit niet onthouden.
De vier plekken waren echter binnen een paar minuten vergeven, vandaar dat het niet meer mogelijk is om je aan te melden via het formulier.

Mocht je interesse hebben dan kan ik je op de reservelijst zetten. Zodra er dan een plek vrij komt zal ik je hiervan op de hoogte brengen. Ik hoor graag of je hier interesse in hebt.

Groetjes,
Zoe
Thanks, heb zeker nog wel interesse :) Dus dat is een ja.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:28

InFamous

excommunicado

@Zoetje noem hem dan geen winnaar... je heb iets gewonnen maar jammer joh het is al weggegeven.

Misschien voor de volgende keer “je bent geselecteerd en maakt kans om aanwezig te zijn” of stuur alleen net zoveel e-mails als dat er plekken beschikbaar zijn. Nu is het iemand blij maken met een dode mus.

[ Voor 5% gewijzigd door InFamous op 24-10-2019 15:53 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zoetje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-04-2023
Bensimpel schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 15:49:
[...]

Thanks, heb zeker nog wel interesse :) Dus dat is een ja.
Helemaal goed, dan voeg ik je toe aan de reservelijst! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Hier ook.

Kreeg een mailtje binnen (net gelezen) of ik wil reageren voor maandag 28 oktober 12:00h.
En een paar zinnen verder; of ik wil reageren voor vandaag 16:00h. 8)7

Klinkt als:
Afbeeldingslocatie: https://cdn10.bigcommerce.com/s-muq4v/products/827/images/944/ots1930EG__85842.1410905046.1280.1280.jpg?c=2
:-(

Uiteindelijk bleek het dit zijn:
Afbeeldingslocatie: https://image.slidesharecdn.com/20160614vetdaydef-160624190419/95/veterinaire-dag-23-juni-2016-7-638.jpg?cb=1466795241

Beetje jammer concepts/tweakers.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

ehtweak schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:24:
Hier ook.

Kreeg een mailtje binnen (net gelezen) of ik wil reageren voor maandag 28 oktober 12:00h.
En een paar zinnen verder; of ik wil reageren voor vandaag 16:00h. 8)7

Klinkt als:
[Afbeelding]
:-(

Uiteindelijk bleek het dit zijn:
[Afbeelding]

Beetje jammer concepts/tweakers.
Je hebt een plek (onderaan) de reservelijst gewonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er gaan wel vaak dingen mis op Tweakers de laatste tijd helaas..... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:28

InFamous

excommunicado

Ook wel weer typisch dat er weer niet inhoudelijk gereageerd word....

Formerly known as Ragdoll

Pagina: 1