Erg blij dat ik "gewonnen" heb, echter heb hier helemaal niks aan want blijkbaar zijn alle plaatsen al vergeven?
De mail is trouwens erg onduidelijk, verschillende data, verschillende tijden. Niet erg netjes gedaan zo..
En dan vervolgens dit:
Sorry tweakers, maar dit slaat totaal nergens op.
De mail is trouwens erg onduidelijk, verschillende data, verschillende tijden. Niet erg netjes gedaan zo..
Okay, echter kan ik mezelf niet meer registreren, form is niet meer actief..Enige tijd geleden heb je de poll ingevuld omdat je graag aanwezig wilde zijn op het Stacks, Racks & Ribs event dat volgende week woensdag, 30 oktober, plaatsvindt op het Tweakers HQ (Amsterdam Noord). Nu heb ik waanzinnig nieuws want jij bent als één van de winnaars uit de bus gekomen en geselecteerd om bij het evenement aanwezig te zijn! Van harte gefeliciteerd! Graag ontvangen we jouw definitieve bevestiging vóór maandag 28 oktober 12:00 uur via het registratieformulier.
uhhhLet op: er zijn nog vier plekken beschikbaar voor het evenement! Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!

En dan vervolgens dit:
Nog een aanmeld formulier? Of ik even binnen 2 uur wil aanmelden (erg graag!). Het is nu 15:23 en het formulier werkt ook niet.Bevestigen aanwezigheid & aanmeldformulier
Ik ontvang graag uiterlijk donderdag 24 oktober september voor 16.00 uur een bevestiging dat je echt beschikbaar bent om deel te nemen. Je maakt je aanmelding definitief via dit formulier*. Als ik na donderdag 24 oktober om 16.00 uur niks van je heb gehoord, dan selecteer ik een andere tweaker om blij te maken!
Sorry tweakers, maar dit slaat totaal nergens op.
😆 - Denk ook eens om ;)