Vraag

• ThijsB_98
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-01-2021
Hi,

Ik ben momenteel opzoek naar een nieuwe telefoon (budget 400euro). Nu kwam ik de Honor 20 tegen. Zoals wel bekend is Honor dochterbedrijf van Huawei. Nu heeft Huawei wat problemen op zich afgeroepen eerder dit jaar wat resulteerde in een US ban voor huawei en ook met google als ik mij niet vergis. Nu is mijn vraag, in hoeverre heeft de honor 20 te maken met de problemen die Huawei veroorzaakt heeft? Is het "veilig" om een honor telefoon te kopen?

Of zijn er momenteel betere telefoon in zelfde prijscategorie (met Android) die beter zijn om te kopen? Ik heb al wel wat rond gekeken, maar kwam toch veel bij Honor uit.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Alle reacties

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:15
Honor 20 valt onder de bestaande telefoons. Ze zullen updates blijven ontvangen. Google, Huawei en Honor hebben dit bevestigt.

https://www.pocket-lint.c...our-huawei-or-honor-phone

Is het een risico? Dat blijft het altijd, maar dat geld voor "elk" toestel.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:17
Honor 20 zal beveiligingsupdates ontvangen zolang die gemaakt worden, of/en zolang de leverancier belooft heeft die te leveren, maar geen versie updates. Dus de eerste die stopt (beveiligingsupdates voor de geinstalleerde Android versie, of einde beloofde ondersteuning vanuitHuawei/Honor) bepaald hoe lang je updates krijgt.

• stanis40
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
en met de beveiligingsupdates gaat het goed vanmorgen nog de patch van december 2019 ontvangen

Verwijderd

Hallo allen,
Even een vraag omtrent de Honor 20.
Al jaren ben ik 'trouwe' fan van de Honor series, heb nu een Honor9 maar die is aardig op.
Ik ben overigens een echte smartphone leek hoor..
Mijn vraag is, wat is de stand van zaken van de huidige Honor 20?
Ik kan nergens revieuws vinden..
Zitten er Google apps op? Hoe staat het met eventueel 5G netwerk?
Weet iemand hier meer van? :) Alvast bedankt!! Loes

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:43
Jij ook de aanbieding gezien?

https://www.belsimpel.nl/honor-view-20/zwart#_
Pagina: 1