Toon posts:

[TNET] ff iets over de shop survey

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind dat sommige winkels verwijderd moeten worden.
Of dat er beter controle uitgevoerd moet worden, sommige winkels zijn niet klant vriendelijk terwijl er wel een dump bij staat die ok is.
Ik had zelf geheugen besteld bij een winkel die ok was, en ik kreeg nix binnen ik gebeld zeiden ze maandag binnen of dinsdag.Ik dinsdag gebeld niemand nam op en emailtjes verstuurd.Geen antwoord op gehad, toen heb ik maar een anulerings email verstuurd.
Nu las ik bij een andere winkel dat een werknemer van die winkel allemaal hoge cijffers zat te geven aan zijn winkel.
Dat is toch misleiden?

Er zijn ook goede winkels bij (meer dan genoeg :) daar niet van, maar die slechte winkels moeten er gewoon uitegegooid worden of een handje met de kleur rood.

Het is maar een suggestie, maar zo weten de mensen wel bij wat voor een winkel ze het bestellen.

Alvast bedankt

Ray

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Daarom kan je bij elke shop een reactie invullen hoe jij daar behandeld bent e.d. (service etc.) :z

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 31 juli 2001 15:16 schreef Webgoodie het volgende:
Daarom kan je bij elke shop een reactie invullen hoe jij daar behandeld bent e.d. (service etc.) :z
En als werknemers van die shop dat doen :?
Dan komt er een goed beeld te staan terwijl de reality slecht is :(

ray

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 31 juli 2001 15:19 schreef gharay29 het volgende:
Hier melden en dan wordt ie getrashed, sim-pel :P

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 31 juli 2001 15:19 schreef gharay29 het volgende:

[..]

Dan komt er een goed beeld te staan terwijl de reality slecht is :(

ray
Tja, als je zeker weet dat werknemers van een shop dat doen (en bewijs daarvoor hebt) kun je dat in LA of via mail aan de t.net crew bekendmaken en die zullen die reactie dan verwijderen.

Edit: sim-pel :P

Verwijderd

Topicstarter
sorry was al opgelost had ut nie helemaal gelezen doe er maar een slotje ...sorry
Ik leees ut voortaan wel betur.meestal reageer ik te snel |:(
sorry
Pagina: 1