Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1120061

Topicstarter
Mijn vraag
Mijn Samsung legt automatisch schermafbeeldingen vast van mijn startpagina, ik weet echt niet hoe ik dit kan uitschakelen

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung SM-A530F

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb al bij de instellingen geprobeerd, maar heeft ook niets opgeleverd.H eb ook op Google gezocht maar kom niet verder.

Beste antwoord (via rens-br op 25-10-2019 12:02)

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 08:40

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Druk je zelf bij het unlocken van de telefoon niet toevallig de power en volume knop tegelijk in? Of hangt er een knop vast?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 08:40

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Druk je zelf bij het unlocken van de telefoon niet toevallig de power en volume knop tegelijk in? Of hangt er een knop vast?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-07 21:02
Hou je niet toevallig de aan/uit knop tegelijk vast met volume down? Gebeurt bij mijn Galaxy S8+ ook altijd omdat die knoppen precies op de plek zitten waar je je telefoon vasthoudt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou, ik ga er nu op letten dus, maar volgens mij niet, zou best wel kunnen, inderdaad. Kan je dat ook uitschakelen?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 1120061 op 24-10-2019 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:22

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1120061 welkom op het forum.

Ik heb je titel even gewijzigd, zodat het wat duidelijker is en ik verhuis je topic even naar de goede hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
Eh, en je veegt er ook niet per ongeluk met de zijkant van je hand overheen? Of met 3 vingers van boven naar beneden? Zo maak je ook een screenshot namelijk ;) :
Scrollend screenshot maken
Tegenwoordig hebben ook veel telefoons de mogelijkheid om een screenshot te maken met een bepaalde handbeweging over het scherm. Vrijwel alle toestellen van Samsung ondersteunen dit. Veeg drie vingers van boven naar beneden over je scherm of beweeg de zijkant van je hand van links naar rechts (afhankelijk van je toestel). Je vindt deze instellingsoptie onder de Instellingen bij Toegankelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Allemaal bedankt, ik heb ondertussen me al een paar keer op betrapt dat ik inderdaad bij het ontgrendelen de aan en uit knop, en dan per ongeluk ook volume down indruk. Ze zitten op precies dezelfde hoogte. Ik wist niet dat dat kon, dus alweer wat geleerd, bedankt voor de reacties!
Pagina: 1