>>>
[ Voor 112% gewijzigd door Kippenoma op 27-07-2020 17:46 ]
[ Voor 112% gewijzigd door Kippenoma op 27-07-2020 17:46 ]
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Ik heb die gezien, maar ik snapte 'm dus niet helemaal. De MP510 lijkt op veel punten beter te presteren, maar de A2000 scored toch hoger.
De snelheid en durability lijkt stukken lager te zijn dan degenen die ik in de originele post heb genoemd.
Ik zie de A2000 vooral hoger scoren bij de drie traces, en dat is waar het er toe doet. Bij PCMark8 zijn ze goed aan elkaar gewaagd, en die AS-SSD-metingen zijn zo artificieel dat ze weinig zeggen over real-world performance.Kippenoma schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:27:
Ik heb die gezien, maar ik snapte 'm dus niet helemaal. De MP510 lijkt op veel punten beter te presteren, maar de A2000 scored toch hoger.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Alleen in benchmarks scoren die twee toch aanzienlijk lager op random 4k (lijkt het)kh65 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:47:
Ook ik was aan het selecteren.
Uitgaande van de kenmerken op Tweakers (en ook wel wat op leverancier-websites),
kwam ik uit op de Corsair Force MP 510 of de PNY XLR8 (heb nog niet besteld):Ik vind 1TB wel genoeg ruimte, met mogelijkheden om er nog een SSD bij te houden of te kopen
- Duurzaamheid duidelijk hoger (1.6PB total writes t.o.v. 200-400TB bij andere SSDs).
- Bij snelheden vond ik de 3000+ MB/sec ook mooi, alhoewel je daar in de praktijk weinig van zult merken.
- IOPS ook duidelijk hoger.
- En door de BBG voor SSDs zijn sommige SSDs zo in trek dat ze minder goed leverbaar zin ;-(
als die te klein zou blijken (OS kan er eenvoudig op + veel andere dingen).
En dan is die 30 euro minder voor een Intel of andere QLC drive voor mij toch niet het verschil.
Hij's nu minimaal 220 op amazon.de, wat duurder is dan de Evo Plus in Nederland.Santee schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:30:
De ‘oude’ 970 evo is nu erg goedkoop bij amazon, mogelijk wel lange levertijd:
https://www.amazon.de/gp/...smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1
Goede aanbiedingen blijven erg kort helaasKippenoma schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:05:
[...]
Hij's nu minimaal 220 op amazon.de, wat duurder is dan de Evo Plus in Nederland.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq